BRATISLAVA 3. septembra (WN/PR) - Škoda Auto Slovensko prináša svojim zákazníkom novú Doživotnú záruku mobility Premium. Zákazníci sa tak môžu spoľahnúť na bezplatnú pomoc vždy, keď to potrebujú – 24 hodín denne, 356 dní v roku. Ide o jedinečnú službu pre zákazníkov, ktorá im umožní riešiť aj situácie spôsobené vlastným zavinením. Služba je poskytovaná pre všetky vozidlá Škoda dovezené na Slovensko importérom ŠKODA AUTO Slovensko a predané v sieti autorizovaných dealerov Škoda na Slovensku od 1.9.2009. Doživotná záruka mobility Premium je poskytovaná bezplatne za predpokladu, že zákazník dodrží pre vozidlo predpísané servisné intervaly a servisné prehliadky vykoná autorizovaný servisný partner Škoda v SR.
Nová služba nadväzuje na Doživotnú záruku mobility poskytovanú k vozidlám zakúpeným od 1.1.2000 do 31.8.2009. Rozširuje rozsah bezplatných služieb aj na poruchy spôsobené vlastnou vinou a dáva tak majiteľom automobilov značky Škoda istotu, že ich jazda bude vždy bezpečná a príjemná. V prípade nečakanej poruchy vozidla môžu zavolať na centrálu "Škoda Assistance" v Slovenskej republike na bezplatné číslo 0800 11 94 55, zo zahraničia na číslo +421 2 4920 5951.
„Keď sa náš zákazník dostane do nepríjemnej situácie na ceste, nezaujíma nás, kto je na vine. Chceme mu pomôcť vzniknutú situáciu čo najrýchlejšie vyriešiť. Preto prichádzame s novou Doživotnou zárukou mobility Premium. Stačí jeden telefonát a pracovníci našej centrály zabezpečia výjazd servisného vozidla a rýchlu pomoc v núdzi,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Doživotná záruka mobility Premium dáva majiteľovi automobilu značky Škoda pocit istoty na cestách doma aj v zahraničí a zahŕňa pomoc v nasledovných prípadoch:
- závada na vozidle
- chýbajúce PHM
- defekt pneumatiky
- zabuchnuté/zlomené/stratené kľúče
- vybitá batéria
- dopravná nehoda (pokiaľ nie je kryté poistením vozidla)
- zámena paliva
V prípade nečakanej poruchy garantuje značka Škoda bezplatne nasledujúce služby:
a) Cestná služba
Služba zahŕňa príjazd cestnej služby, jednu hodinu práce mechanika na mieste nepojazdného vozidla (predpoklad je, že závada sa dá odstrániť na mieste a vozidlo spojazdniť) a odjazd cestnej služby. Ak sa vozidlo nachádza na nebezpečnom mieste, núdzovo sa odtiahne na najbližšie bezpečné miesto. Úhradu priamych materiálov (cena PHM, náhradná pneumatika a pod.) zabezpečí majiteľ (vodič) vozidla na mieste.
b) Odťahová služba
Služba komplexne zahŕňa všetko, od príjazdu odťahovej služby cez prácu mechanika pri nakladaní nepojazdného vozidla až po odjazd odťahovej služby a zloženie vozidla v autorizovanom servise Škoda.
c) Uskladnenie vozidla
Pokiaľ je najbližší autorizovaný servis Škoda zatvorený (počas víkendu, štátneho sviatku, v noci, ...), odťahové vozidlo dopraví nepojazdné vozidlo do najbližšieho bezpečného parkovacieho zariadenia a ráno nasledujúci pracovný deň bude vozidlo dopravené do servisu.
d) Služby pre posádku vozidla
Pokiaľ vozidlo nie je možné opraviť na mieste alebo v autorizovanom servise Škoda ešte v ten istý deň, má klient spolu s ostatnými členmi posádky na výber jednu z nasledujúcich možností:
· Náhradná doprava (do siesta bydliska, alebo cieľa cesty vlakom I. triedy alebo autobusom pre vodiča a posádku vozidla)
· Núdzové ubytovanie v hoteli (max. ***)
· Miestna preprava posádky a batožiny (na stanicu náhradnej dopravy alebo na adresu núdzového ubytovania)
Podrobné informácie o službe Doživotná záruka mobility Premium nájdu zákazníci priamo u autorizovaných obchodníkov značky Škoda.