Foto: Chevrolet
BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - Marketingové oddelenie anglického zastúpenia americkej automobilky Chevrolet bolo kreatívne a prišlo s veľmi zaujímavým spôsobom propagácie najnovšieho modelu automobilky - MPV s označením Orlando.
Chevrolet zorganizoval anketu, v ktorej sa 1 000 dospelých respondetov pýtal na ich najobľúbenejšiu hračku v detstve. Na treťom mieste skončili Kinder vajíčka, pričom až 15 % opýtaných si hračky ukryté v týchto čokoládových vajíčkach zvolilo za najobľúbenejšiu hračku z detstva, na ktorú s nostalgiou spomínajú. Druhé miesto patrí Legu so 17-timi percentami, no a na základe výsledkov tohto prieskumu je najobľúbenejšou hračkou plastelína. Získala až 19 % hlasov.
V Chevrolete preto zostavili tím ôsmich ľudí, ktorý po dvoch týždňoch práce pretransformoval 1,5 tony plastelíny na nový Chevrolet Orlando. Auto následne zaparkovali medzi bežné autá na jednu z londýnskych ulíc a dúfajú, že takýmto spôsobom dokážu zaujať potenciálnych zákazníkov.