Dnes je sobota, 23 november 2024
|
Nový MÉGANE GrandCoupé, ktorý sa vyrába v továrni v tureckej Burse a začne sa predávať už túto jeseň v takmer 30 krajinách, prispieva k globálnemu rastu značky Renault a rozširuje jej produktový rad.
Renault navrhol a vyvinul nový MÉGANE GrandCoupé, ktorého základom je architektúra CMF C/D, súbežne s novým modelom MÉGANE predávaným od začiatku roka 2016. To znamená, že ťaží z rovnakej výbavy, technológií a motorov ako jeho päťdverový súrodenec, no naviac ponúka rekordný priestor v kabíne a veľkorysý objem batožinového priestoru 550 dm3 VDA.
Nový MÉGANE GrandCoupé ponúka dynamický vzhľad a celý rad funkcií, ktoré sú bežné vo vyšších segmentoch. Predstavuje tak posun bližšie k prémiovému segmentu, vďaka čomu tento najnovší model nastaví vysokú latku v segmente kompaktných sedanov.
Nový MÉGANE GrandCoupé je dynamický a elegantný sedan, ktorého vzhľad zodpovedá očakávaniam pre túto karosársku verzia. A v mnohých krajinách je práve táto verzia uprednostňovanou voľbou motoristov, ktorí chcú vozidlo odzrkadľujúce ich úspechy a postavenie.
Jedinečnou vlastnosťou v triede kompaktných sedanov je výbava prémiovej verzie nového modelu MÉGANE GrandCoupé vo forme panoramatickej posuvnej strechy, ktorá zapĺňa kabínu prirodzeným svetlom vpredu aj vzadu. Pri pohľade zvonka tvorí panoramatická strecha spojenie medzi čelným a zadným sklom, čím novému modelu MÉGANE GrandCoupé dodáva dotyk elegancie a štýlu.
Kabína sa vyznačuje nezameniteľným pocitom kokpitu. Prispievajú k tomu tvarované pohodlné sedadlá a celý rad prvkov, napríklad, predný farebný displej, nastaviteľný farebný 7-palcový dátový TFT displej, multimediálny 8,7-palcový tablet R-LINK 2 vo formáte portrait. Navyše všetky technologické vymoženosti sú navrhnuté pre každodenné použitie.
Jednou z najpozoruhodnejších vlastností modelu MÉGANE GrandCoupé je jeho batožinový priestor, ktorého objem 550 dm3 VDA (o 20 dm3 väčší než v modeli Renault Fluence) je najväčší vo svojej kategórii. Okrem objemného batožinového priestoru jeho praktickosť zlepšuje široký nakladací otvor. Maximálna dĺžka nákladu je 1 084 mm, maximálna šírka 1 393 mm.
Nový MÉGANE GrandCoupé stojí na modulárnej architektúre CMF C/D Aliancie Renault-Nissan, ktorú zdieľa s ostatnými prémiovými modelmi značky Renault, vrátane modelov Espace, Talisman, nový KOLEOS a novým modelovým radom MÉGANE a SCENIC. Nový MÉGANE
GrandCoupé prichádza s celým radom funkcií, ktoré sa obvykle spájajú s vyššími segmentami a v jeho segmente sú jedinečné: predný farebný displej, nastaviteľný farebný 7-palcový prístrojový TFT displej, multimediálny tablet R-LINK 2 v dvoch formátoch (7-palcový vo formáte landscape a 8,7-palcový vo formáte portrait) a technológia MULTI-SENSE.
Tlačidlo MULTI-SENSE na stredovej konzole poskytuje priamy prístup k týmto funkciám, ktoré sa následne zobrazia na displeji R-LINK 2. Vodič si môže vybrať medzi piatimi predvolenými jazdnými nastaveniami: Neutral, Sport, Comfort, Perso a Eco. Týmto režimom zodpovedá rôzne osvetlenie vnútra kabíny: okrová, červená, modrá, fialová a zelená. Zmena osvetlenia sa dotýka stredovej konzoly, podsvietenia dverí (vo vyšších verziách) a prístrojového TFT displeja, ako aj farebnému podkladu multimediálneho displeja vo formáte portrait.
Nový MÉGANE GrandCoupé v závislosti od trhu prináša najmodernejšie asistenčné systémy (ADAS), ktoré možno nájsť aj v prémiových modeloch značky Renault (Espace, Talisman, nový KOLEOS).
Renault ako odborník na motory a pionier v oblasti downsizingu a prepĺňania v pretekoch Formuly 1 je hlavným podporovateľom motorov s menším zdvihovým objemom, ktoré ponúkajú nielen radosť z jazdy, ale aj úspornosť. V závislosti od trhu budú niektoré motory dostupné v kombinácii s automatickými prevodovkami X-Tronic alebo EDC (Efficient Dual Clutch) známymi svojou spoľahlivosťou a jednoduchým používaním. Rad motorov je šitý na mieru potrebám a očakávaniam trhov, kde sa bude nový MÉGANE GrandCoupé bude predávať.
Štandardnou súčasťou všetkých verzií je režim ECO, ktorý upraví výkonové charakteristiky vozidla a zníži spotrebu paliva až o 10 percent. Režim Driving Eco2 dostupný pre všetky verzie so systémom R-LINK 2 poskytne množstvo údajov, ktoré majú vodičom pomôcť analyzovať štýl jazdy a upraviť ho tak, aby znížili spotrebu aj emisie CO2
HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDi21.11.2024 |
ŠKODA OCTAVIA RS21.11.2024 |
SSANGYONG KORANDO BLACK EDITION21.11.2024 |
SUZUKI VITARA 1.4 MHEV21.11.2024 |
MERCEDES-BENZ G 580 EQ13.11.2024 |
TOYOTA PROACE CITY VERSO 1.5 S-4D13.11.2024 |