Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Pochádza značka SsangYong z Južnej Kórey?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Toyotu a Lexus si minulý rok na Slovensku objednal rekordný počet zákazníkov. Vo firemnom segmente sa značka stala treťou najpredávanejšou

Novinky

19.1.2022

Za rok 2021 zaregistrovalo slovenské zastúpenie značiek Toyota a Lexus 6 886 vozidiel. Z toho 6 642 nových zmlúv pripadá značke Toyota a 244 prémiovej značke Lexus. Ide o najvyššie čísla v histórii oboch značiek na slovenskom trhu

oyota za rok 2021 registrovala 6 642 nových vozidiel, čo jej pomohlo upevniť 5. pozíciu na trhu a v jeho závere dokonca obsadila 2. priečku. Vo firemnom segmente sa značka Toyota za rok 2021 dokonca stala treťou najpredávanejšou značkou na Slovensku.

Počet registrovaných nových vozidiel Toyota vzrástol v porovnaní s rokom 2020 o 15 percent na 6 642 kusov. Značka zároveň rástla rýchlejšie než trh, čo sa prejavilo na raste trhového podielu na 7,9 percenta.

V samotnom decembri získala Toyota so 672 predanými vozidlami rekordný podiel 10,4 percenta a posunula sa na 2. pozíciu na slovenskom trhu osobných a ľahkých úžitkových vozidiel.

Stále obľúbenejšie hybridy tvorili v minulom roku 67 percent predaja osobných vozidiel pri značke Toyota a pri značke Lexus dokonca až 94 percent.

Minulý rok bol pre značky Toyota a Lexus na Slovensku opäť najúspešnejší v histórii. Napriek ťažkej situácii v automobilovom priemysle spôsobenej nedostatkom polovodičov sa nám podarilo odovzdať zákazníkom a zaregistrovať o 15 % viac vozidiel ako v roku 2020. Z pohľadu zákazníckych objednávok sme prekonali historický míľnik 10 000 vozidiel. Je to pre nás všetkých v rodine Toyota na Slovensku obrovský záväzok a verím, že aj v roku 2022 budeme schopní poskytovať kvalitné produkty a služby, na ktoré sú zákazníci značiek Toyota a Lexus zvyknutí. Za každoročnými úspechmi a postupným rastom značky Toyota na Slovensku vďačíme našej pripravenosti na meniace sa prostredie spôsobené emisnými normami v Európe, filozofii značky, v ktorej je zákazník vždy na prvom mieste, ale tiež kvalitnej sieti autorizovaných partnerov na Slovensku, ktorá sa minulý rok rozrástla, pričom ďalšiu expanziu a skvalitnenie služieb plánujeme aj v roku 2022,“ povedal generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR Milan Kočka.

Najpredávanejšími modelmi osobných vozidiel boli minulý rok Toyota Corolla, RAV4 a Yaris. Pri značke Lexus zasa obľúbené SUV NX, RX a model ES.

Rovnako dobre sa darilo aj úžitkovým vozidlám. Jednotkou v segmente pick-upov sa stal model Toyota Hilux a v segmente malých úžitkových vozidiel to bol Proace City. Tento model dokonca zaznamenal viac než dvojnásobný nárast predaja v porovnaní s predošlým rokom.

Na Slovensku evidovala značka Toyota v roku 2021 obrovský záujem o svoje vozidlá. Napriek tomu bola pri väčšine svojich modelov schopná tento záujem priebežne uspokojovať. Predajcovia mohli takmer záväzne deklarovať zákazníkom termíny dodania vozidiel a rovnako by to malo byť aj v tomto roku.

Obe značky majú veľké plány aj tento rok. Očakáva sa príchod radu noviniek, nových modelov Toyota Aygo X, Corolla Cross, GR86 a prvého batériového modelu značky bZ4X. Novej edície sa dočká Toyota RAV4 s výbavou Adventure a model Hilux vo výbave GR Sport. Na slovenský trh dorazia aj prvé vozidlá novej generácie modelu Lexus NX a prvého batériového elektromobilu Lexus UX 300e.

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén