Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Toyota spúšťa novú ofenzívu ľahkých úžitkových vozidiel (LCV), vrátane elektrifikácie

Novinky

10.7.2019

Spoločnosť Toyota dnes ohlásila ambiciózny plán rastu pre svoj rad ľahkých úžitkových vozidiel (LCV). Tento cieľ podporí posilnený rad modelov ľahkých úžitkových vozidiel a nová značka Toyota Professional.

Rozšírený produktový rad

Toyota PROACE CITY sa začne predávať na začiatku roka 2020, a pridá sa tak k produktovému radu ľahkých úžitkových vozidiel spoločnosti Toyota, ktorý zahŕňa medium duty van PROACE a „nezničiteľný“ pick-up Hilux.  PROACE CITY bude konkurencieschopným a príťažlivým prírastkom v segmente vozidiel CDV (Compact Duty Van), čím sa rozšíri pokrytie produktov spoločnosti Toyota na viac než dve tretiny trhu s ľahkými úžitkovými vozidlami. Ponúka cielene zakomponovanú praktickosť s vynikajúcou nosnosťou a podporou dlhých nákladov – ide o jeden z mála modelov, do ktorého sa zmestia dve EURO palety. Viac informácií o novom produktovom rade nájdete tu (https://newsroom.toyota.eu/the-new-toyota-proace-city/).

 

Elektrifikácia vozidiel PROACE a PROACE CITY

Vzrastajúce obavy ohľadne klimatických zmien a kvality vzduchu vedú v mnohých európskych mestách k novým nariadeniam týkajúcich sa nízkych emisií. Tieto faktory menia požiadavky a priority zákazníkov, ktorí si kupujú ľahké úžitkové vozidlá, najmä v mestských oblastiach. Spoločnosť Toyota, v spolupráci so spoločnosťou Groupe PSA, pridá verzie BEV (elektromobil s batériovým pohonom) vozidiel PROACE a PROACE CITY. Uvedie ich v roku 2020 a 2021, vďaka čomu bude môcť spoločnosť Toyota vyhovieť novým potrebám zákazníkov, ktorí si kupujú ľahké úžitkové vozidlá. 

Toyota Professional

Nová produktová ofenzíva spoločnosti Toyota poskytuje tú správnu príležitosť zaviesť stratégiu značky ľahkých úžitkových vozidiel: Toyota Professional. Táto iniciatíva sa ďalej sústredí a zameria na ľahké úžitkové vozidlá v rámci jej siete. Spoločnosť Toyota okrem toho uvedie novú sieťovú stratégiu ľahkých úžitkových vozidiel, aby tak poskytla špecializovanú zákaznícku skúsenosť ohľadne ľahkých úžitkových vozidiel, v rámci ktorej sa niektoré existujúce obchodné centrá premenia na centrá ľahkých úžitkových vozidiel so špecializovaným personálom.

“Expanzia a elektrifikácia produktového radu ľahkých úžitkových vozidiel spoločnosti Toyota Motor Europe bude podporená novým brandingom – Toyota Professional. Ten zdôrazňuje záväzok spoločnosti Toyota voči neustále rastúcej základni zákazníkov, ktorí si kupujú ľahké úžitkové vozidlá, vrátane špecializovanej siete, ktorá im zaručí tú správnu zákaznícku skúsenosť.”

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén