Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Sponzoring pretekov TdF bol pre spoločnosť ŠKODA úspešný

Automagazín - Automobilky

25.7.2011
BRATISLAVA 25. júla (WBN/PR) - ŠKODA pozitívne bilancuje tohtoročnú sponzorskú podporu Tour de France. Po ôsmykrát za sebou bola česká automobilka tento rok hlavným sponzorom najtvrdších cyklistických pretekov sveta, ktoré počas uplynulého víkendu skončili na Champs Elysées v Paríži. Značka sa pritom s flotilou 300 vozidiel a s mnohými akciami v súvislosti so závodom angažovala viac než kedykoľvek predtým. ŠKODA bola navyše partnerom hneď deviatich profesionálnych tímov i technickej asistencie Mavic. Zlatým klincom bolo odovzdanie hlavnej trofeje víťazovi Tour Cadelovi Evansovi z rúk člena predstavenstva spoločnosti ŠKODA pre oblasť predaja a marketingu Jürgena Stackmanna.

„Sme hrdí na to, že sme už po ôsmykrát za sebou ako partner podporili túto fantastickú
športovú udalosť,“ zdôraznil Stackmann. „Boli to vynikajúce tri týždne. Jazdci podávali mimoriadne výkony a v jednom z najnapínavejších pretekov okolo Francúzska ukázali, v čom spočíva fascinácia tohto športu. Pre značku ŠKODA bola táto Tour opäť dokonalou príležitosťou na to, aby sa prezentovala niekoľkými miliardám divákov. Naše silné zastúpenie na Tour tiež zvýšilo popularitu a imidž našej značky na celom svete.“

Organizátorom Tour de France dala ŠKODA k dispozícii hneď 300 vozidiel, ktoré slúžili vedeniu pretekov, VIP hosťom i zástupcom médií z celého sveta. Vo flotile boli zastúpené všetky modely, ktoré automobilka v súčasnosti ponúka, od Fabie až po Superb. ŠKODA sa samozrejme aktívne prezentovala aj v reklamnej karaváne. Aj pri záverečnom vyvrcholení pretekov, v podobe vyhlásení víťazov na slávnom parížskom bulvári, mala automobilka zastúpenie: trofej, ktorú víťazovi odovzdal Jürgen Stackmann, navrhol šéfdizajnér automobilky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tím. Vyrobená bola ručne českými sklárskymi majstrami.

Popri ľadovom hokeji je cyklistika najdôležitejším pilierom sponzorskej stratégie ŠKODA. Okrem Tour de France značka podporuje aj Giro d"Italia a majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike. Navyše je ŠKODA aktívna aj v oblasti masovej cyklistiky. Príkladom je česká akcia „Kolo pre život“ a berlínsky „Velothon“.
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén