Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

ŠKODA už 13 rokov sponzoruje Tour de France

Info

4.7.2016

Od 2. do 24. júla sa pohľady fanúšikov cyklistiky upierajú na Francúzsko. V tom období sa konajú najtvrdšie a najslávnejšie cyklistické preteky sveta - Tour de France. ŠKODA je od roku 2004 oficiálnym partnerom a oficiálnym automobilom Tour de France. Preteky teda podporuje už po trinástykrát. Vrcholný model ŠKODA SUPERB sprevádza účastníkov Tour na ceste do Paríža a ako Red Car ide na čele pelotónu. Na najslávnejšie cyklistické preteky sveta nasadí ŠKODA 250 automobilov. ŠKODA je okrem toho opäť sponzorom zeleného dresu pre špurtéra s najvyšším počtom bodov.

Keď sa v júli zraky fanúšikov cyklistiky z celého sveta upnú k Francúzsku, pôjde ŠKODA opäť v čele. Česká automobilka v tomto roku podporí Tour de France už po trinástykrát po sebe ako oficiálny sponzor. ŠKODA je súčasne oficiálnym automobilom pretekov, automobilka poskytne celkom 250 usporiadateľských a sprievodných automobilov. Druhý rok česká automobilka sponzoruje tiež zelený dres pre najlepšieho špurtéra. V rokoch 2004 až 2014 bola ŠKODA partnerom bieleho dresu pre najlepšieho mladého jazdca.

Flotila automobilov značky ŠKODA je už dlhé roky hlavnou súčasťou aktivít značky ŠKODA v rámci podpory Tour de France. Najvýraznejším z nasadených modelov je ŠKODA SUPERB. Vlajková loď značky pôjde ako Red Car v čele pelotónu. Tomu zodpovedá aj nápadné lakovanie limuzíny SUPERB v červenom odtieni Corrida. Automobil má tiež panoramatickú presklenú strechu, ktorú je možné pomocou tlačidla otvoriť aj zo zadných sedadiel. Toto riešenie umožňuje, aby riaditeľ Tour de France Christian Prudhomme v otvorenej streche stál. Na štarte etapy má tak optimálny výhľad na pelotón. ŠKODA SUPERB okrem toho disponuje radom technických noviniek, vďaka ktorým môže optimálne fungovať ako mobilný dispečing Tour de France. Limuzína je vybavená vysielačkou, s ktorou môže riaditeľ Tour na niekoľkých kanáloch prijímať informácie a na ich základe vydávať pokyny športového alebo bezpečnostného charakteru.

Počas približne trojtýždňového nasadenia absolvuje flotila 250 automobilov značky ŠKODA v súčte zhruba 2,8 milióna kilometrov. Od roku 2004 počet kilometrov, najazdených v rámci Tour de France, dosiahol úroveň viac ako 30 miliónov kilometrov. Flotila sa ale neskladá iba z automobilov. Servisný tím ŠKODA zabezpečuje zázemie na to, aby všetkých 250 automobilov bolo denne perfektne pripravených na nasledujúcu etapu.

Tour de France je po majstrovstvách sveta vo futbale a olympijských hrách treťou najväčšou športovou akciou na svete. 103. ročník pretekov okolo Francúzska bude tento rok dlhý viac ako 3 519 kilometrov a bude mať 21 etáp. Štartuje sa 2. júla z Mont-Saint-Michel a 24. júla prídu jazdci do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži.

ŠKODA AUTO dlhodobo podporuje cyklistiku aj na Slovensku. Je partnerom prestížnych cyklistických pretekov Okolo Slovenska, a od roku 2015 aj novým partnerom najväčšej cyklistickej charitatívnej akcie na Slovensku – Parasport24 Tour. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko je už siedmy rok hrdým partnerom Petra Velitsa, jedného z najúspešnejších cyklistov v histórii Slovenska. Okrem toho z pozície generálneho partnera podporuje už tretí rok aj sériu najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bližšie informácie nájdu fanúšikovia na stránke www.skoda-bike-open-tour.sk, kde sa môžu na preteky série aj registrovať.
 

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén