Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Škoda Superb získala cenu Best Cars 2009

Auto-moto - Autá

17.4.2009
Dipl. Ing. Matej Bugár (vľavo), konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, preberá ocenenie od šéfredaktora AMS, Michala Kudelu
BRATISLAVA 17. apríla (WN/PR) - Škoda Superb zvíťazila v prestížnej ankete Best Cars 2009 a stala sa najlepším automobilom vyššej strednej triedy. Anketa je súčasťou medzinárodnej ankety Best Cars, ktorú vydavateľský holding Motor-Presse International usporadúva už 33 rokov. Na Slovensku anketa prebieha už od roku 1996. Výsledky čitateľskej ankety včera slávnostne vyhlásilo vydavateľstvo Motor-Presse Slovakia.

„Som hrdý na to, že nový Superb jednoznačne presvedčil o svojich kvalitách a zvíťazil v tejto prestížnej ankete. Opäť sa potvrdilo, že Škoda Superb je po všetkých stránkach fascinujúci automobil,“ uviedol pri preberaní ocenenia Ing. Matej Bugár, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nová Škoda Superb získala ocenenie Auto roka 2009 na Slovensku, ako aj množstvo ďalších ocenení od odbornej aj laickej verejnosti. Luxusná limuzína Škoda Superb II sa v uplynulom roku dostala na prvé miesto v predaji v segmente vyššia stredná trieda. Okrem vysokej miery komfortu a kvality spracovania zodpovedajúcej o triedu vyšším vozidlám ponúka ŠKODA AUTO Slovensko na slovenskom trhu bezplatný servis a plnú záruku na dobu 4 rokov alebo do 120 000 km na model Škoda Superb II vo všetkých stupňoch výbavy.

Automobily v ankete Best Cars 2009 hodnotili čitatelia časopisu auto motor a šport, ktorý je so 4-percentnou čítanosťou (180 000 čitateľov) lídrom na slovenskom trhu. Čitatelia hodnotia osobitne novinky, ktoré prišli na trh za posledný rok (voľba A), ako aj automobily bez časového obmedzenia (voľba B). Čitatelia auto motor a športu najazdia podľa sociodemografického vyhodnotenia ročne v priemere 22 900 km, 53 % z nich jazdí na autách z roku 2006 a mladších, 66 % je vo veku 18-39 rokov a 39,8 % plánuje kúpu auta v najbližších dvoch rokoch. Ich hodnotenie má preto veľkú váhu pre všetkých výrobcov aj predajcov automobilov.

Kvótnym výberom bolo spracovaných 1373 platných odpovedí, ktoré poskytujú množstvo informácií s možným spracovaním podľa 40 automobilových značiek, 30 filtrov nad cieľovými skupinami, 13 imidžových kritérií a tie možno porovnať za posledných 19 rokov s výsledkami až v 17 krajinách.
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén