Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

ŠKODA lídrom slovenského trhu s vyše 20-percentným podielom

Automagazín - Auto-Moto

2013-06-11 12:34:00
BRATISLAVA 11. júna (WBN/PR) - Značka ŠKODA aj v máji dominovala slovenskému automobilovému trhu s podielom 20,89 %. Zákazníkom dodala celkovo 1 234 automobilov kategórie M1, čo je o 64 vozidiel viac ako minulý mesiac. V máji Slovákov najviac oslovila ŠKODA Fabia nasledovaná novým modelom ŠKODA Octavia tretej generácie. Predajné úspechy z minulých mesiacov potvrdil aj Rapid.

„Vyše 20-percentný podiel na slovenskom automobilovom trhu a nárast predaja oproti minulému mesiacu ma nesmierne teší. K tomuto skvelému výsledku prispieva aj úspešná obmena generácií nášho bestselleru – modelu Octavia. Záujem o takmer 300 kusov novinky počas uplynulého mesiaca svedčí o výbornom prijatí nášho kľúčového modelu. Verím, že nová Octavia bude vo svojom úspešnom ťažení neustále napredovať,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v máji celkovo 1 234 automobilov kategórie M1, čím si zabezpečila 20,89-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 5 525 automobilov kategórie M1.

Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci máj stal model Fabia (336 predaných vozidiel, hatchback 168 kusov + combi 168 kusov). Darilo sa aj modelu Octavia s počtom 296 predaných automobilov (liftback 259 kusov, combi 37 kusov). Svoju obľúbenosť medzi slovenskými motoristami potvrdil aj rodinný Rapid s 240 dodanými automobilmi.
Autor: Redakcia 4Tv
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén