BRATISLAVA 20. apríla (WN/PR) - Tohtoročný najvýznamnejší čínsky autosalón bude svedkom slávnostného uvedenia modelu Superb Hao Rui na čínsky trh. Po modeloch Octavia Ming Rui a Fabia Jing Rui sa vlajková loď značky Škoda stane tretím modelovým radom, ktorý bude vychádzať z brán závodu Shanghai Volkswagen. Miestni zákazníci tak budú mať možnosť výberu z palety automobilov upravených presne podľa ich zvyklostí a vkusu.
Predstavenie modelu Superb Hao Rui je ďalším dôležitým krokom v expanzii na perspektívnom čínskom trhu a zároveň súčasťou stratégie rastu, ktorá každý rok počíta s uvedením jedného nového kľúčového modelu. Reprezentatívny automobil s inovatívnym riešením TwinDoor bude v ponuke s motorizáciami 1,8 TSI (so šesťstupňovou manuálnou i automatickou predovkou) a 2,0 TSI (so šesťstupňovou automatickou predovkou).
Značka Škoda ďalej predstaví koncept najnovšej ekologickej alternatívy svojich aktuálnych modelov. Návštevníci uvidia tradičný obľúbený model Octavia Ming Rui v prevedení GreenLine s motorom 1,4 TSI a prevodovkou DSG. Automobily radu Octavia Ming Rui sú v ponuke od júna 2007 a v minulom roku si našli takmer 60 000 zákazníkov.
Fabia Jing Rui, predávaná v Číne od konca roku 2008, bude na stánku zastúpená nielen sériovými modelmi s elegantnou bielou strechou, ale aj športovou štúdiou Sport Edition. Tento modelový rad, ocenený mnohými prestížnymi cenami, si v priebehu prvých troch mesiacov roku 2009 získal viac ako 2 500 zákazníkov.
Prostredníctvom obchodno – servisnej siete, ktorá predstavuje viac ako 200 autorizovaných obchodníkov a servisných partnerov, dodala Škoda svojim zákazníkom na čínskom trhu v minulom roku celkovo 59 284 vozidiel. Rozšírenie ponuky o modely Fabia Jing Rui a Superb Hao Rui by malo napomôcť k ďalšiemu výraznému zvýšeniu predaja.
Predseda predstavenstva Škoda Auto Reinhard Jung v tejto súvislosti uviedol : „Minulý rok bol pre nás opäť rekordný – našim zákazníkom sme dodali takmer 675 000 automobilov – teda o 7% viac ako v roku 2007. Naďalej sme pokračovali v našom rozvoji silnej medzinárodnej značky – dnes sme prítomní na viac ako 100 svetových trhoch. Čína pre Škoda Auto neustále naberá na význame, pretože i v tejto dobe, poznamenanej celosvetovou krízou, patrí k trhom s najväčším potenciálom rastu.“