Dnes je piatok, 22 november 2024
|
Nový Mégane: stále viac technológií
Nový Mégane ponúka obnovený a modernizovaný kokpit. Prístrojová doska je vybavená novými 9,3-palcovými multimediálnymi obrazovkami a 10,2-palcovými obrazovkami a využíva všetky funkcie multimediálneho systému Renault EASY LINK. Tento systém, ktorého prevádzka je inšpirovaná používaním smartfónov, je navrhnutý tak, aby bol ergonomický, funkčný, a aby sa ľahko používal.
Na zvýšenie bezpečnosti a pohodlia pre všetkých pasažierov sú k dispozícii noví asistenti riadenia. Patrí medzi nich napríklad Asistent pre jazdu na diaľnici a v dopravných kolónach, alebo nová funkcia autonómneho riadenia 2. stupňa, ktorá ponúka pohodlie, a zároveň pohodu za volantom.
Nový Mégane sa zdokonalil a získava väčšiu eleganciu, najmä predstavením nových svetlometov Pure Vision LED na zlepšenie viditeľnosti a pohodlia. Nový Mégane tak posilňuje svoj dizajn a dynamické línie, vďaka ktorým sa stal úspešným.
Nový MEGANE E-TECH Plug-in: nabíjateľný hybridný pohon pre jedinečný zážitok z jazdy
Ako priekopník a líder elektrickej mobility dáva Renault novému Mégane výhodu dobíjacieho hybridného motora plug-in s výkonom 160 koní. Ťaží z novej technológie, ktorá sa zameriava na rekuperáciu energie a je priamo inšpirovaná odbornými znalosťami Formuly 1.
Technológia E-TECH Plug-in bola vyvinutá spoločnosťou Renault Engineering a je predmetom vyše 150 patentov. Využíva komponenty navrhnuté v rámci Aliancie, ako napríklad benzínový motor novej generácie s objemom 1,6 l, štvorvalec s dvoma elektromotormi a inovatívnu multimódovú prevodovku. Táto prevodovka bez spojky má vynikajúcu účinnosť a sotva viditeľné zmeny prevodových stupňov.
Vďaka svojej kapacite batérie 9,8 kWh (400 V) je možné nový Mégane E-TECH plug-in poháňať na 100 % elektrickou energiou rýchlosťou až 135 km / h. Účinnosť jeho systému riadenia energie umožňuje dosiahnuť dojazd 50 kilometrov v zmiešanom cykle (WLTP *) a až 65 kilometrov v mestskom cykle (WLTP * City) bez použitia spaľovacieho motora.
Nový Mégane E-TECH Plug-in tak preukazuje svoju univerzálnosť. Môže pracovať bez spotreby paliva na každodenných cestách a je ideálny na dlhé cesty cez víkendy alebo dovolenky. Bez ohľadu na stav nabitia batérie má nový Mégane E-TECH Plug-in úžitok z hlavných výhod hybridného systému E-TECH: systematické používanie elektromotora pri štarte pre lepšiu reakciu a zníženú spotrebu paliva.
Motor E-TECH Plug-in, ktorý bude k dispozícii pre Nový Mégane vo verzii kombi, bude neskôr uvedený aj vo verzii hatchback.
Nový MEGANE R.S. Line: nový dizajnový podpis
R.S. Line sa objavuje v rodine modelového radu Mégane s dizajnom zvýrazňujúcim línie a nahrádza starú radu GT Line. Nový Mégane R.S. Line predstavuje viac ako len zmenu názvu. Jeho exteriérový dizajn a interiér preberajú športovejší vzhľad, aby uspokojili očakávania rastúceho počtu zákazníkov, ktorí sa chcú odlíšiť prostredníctvom výrazného dynamického dizajnu.
Nový MEGANE R.S.: meradlo športového charakteru
Športové verzie Mégane, pod označením R.S., sa etabloval ako benchmark medzi športovými hatchbackmi. Najmä R.S. TROPHY-R, ktorý v roku 2019 spravil nový rekord na známom okruhu Nürburgring.
Nový Mégane R.S. bol vynovený a používa rad so zameraním na jediný turbokompresor s výkonom 300 kW (220 kW) s turbodúchadlom s priamym vstrekovaním ako vo verzii TROPHY. Tento motor, výsledok synergií Aliancie, je tiež uvedený na Alpine A110. Krútiaci moment sa zvyšuje na 420 Nm (+30 Nm) s prevodovkou EDC a na 400 Nm s manuálnou prevodovkou. Tento nárast výkonu vedie k lepšiemu zrýchleniu aj pri vysokých otáčkach, zatiaľ čo krútiaci moment - jeden z najlepších v tejto kategórii - prináša nové potešenie a pôžitok z jazdy.
Podvozok Sport 4CONTROL ponúka maximálnu agilnosť a stabilitu pri rýchlych zákrutách. Nový R.S. Monitor zobrazuje množstvo parametrov vozidla v reálnom čase.
Nový MEGANE R.S. TROPHY: pre ešte silnejšieho športového ducha
Nový Mégane R.S. TROPHY so svojim vysokým výkonom je určený pre pretekársku trať. Vyniká predovšetkým exkluzívnym Cup podvozkom v kombinácii s 1,8 preplňovaným motorom s výkonom 300 koní. Cup podvozok je vybavený mechanickým diferenciálom Torsen® s obmedzeným sklzom, ktorý dáva vozidlu výhodu v zákrute a pri trakcii na výjazdoch z rohu. Vyznačuje sa tlmičmi a pružinami, ktorých tuhosť sa zvýšila o 25 %, respektíve 30 %, ako aj rozperou s nastavením o 10 % vyšším
v porovnaní s Mégane R.S.
Nový Renault Mégane je dostupný pre slovenských zákazníkov od leta 2020.
HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDi21.11.2024 |
ŠKODA OCTAVIA RS21.11.2024 |
SSANGYONG KORANDO BLACK EDITION21.11.2024 |
SUZUKI VITARA 1.4 MHEV21.11.2024 |
MERCEDES-BENZ G 580 EQ13.11.2024 |
TOYOTA PROACE CITY VERSO 1.5 S-4D13.11.2024 |