Bratislava – Značka s bleskom v logu opäť zorganizovala kampaň „Opel 24 hodín“. Počas nej Opel predal rekordný počet nových automobilov.
Ku predajcom značky Opel zavítali na Slovensku počas minulého piatka a soboty stovky záujemcov o nový automobil. Výhodná ponuka, zľavy až 200 tisíc korún, sa odrazila na predaji. Celkovo sa predalo 366 automobilov Opel – takýto počet nových vozidiel sa počas tejto už tradičnej kampane v Slovenskej republike doteraz nikdy nepredal. „Dvadsaťštyrihodinovú“ ponuku za bezkonkurenčné ceny zorganizoval Opel už po štvrtýkrát. Na tejto akcii je zaujímavé, že viac, ako dve tretiny automobilov sa zadávali priamo do výroby a len necelá tretina pochádza zo skladových zásob. Najväčší záujem bol o modely Opel Corsa (188 vozidiel), Astra Classic (99 vozidiel) a Astra (93 vozidiel). V rovnakej kampani v Českej republike predali (tiež rekordných) 521 vozidiel Opel; celkovo tak v ČR a SR našlo nových majiteľov počas 24 hodín rovných 888 automobilov značky Opel.