Dnes je sobota, 23 november 2024
|
Moskva – Mazde sa podarilo zaradiť medzi najpopulárnejšie automobilové značky v Rusku. Preto je logické, že automobilka zavítala aj na moskovský autosalón. Prezentuje tu koncept Kazamai a Mazdu CX-9.
Predaj vozidiel Mazda sa zvýšil z 8565 v roku 2004 na viac ako 50 000 kusov v roku 2007. Najvýznamnejším v Rusku je segment vozidiel SUV. Na jeho čoraz väčšiu popularitu reaguje Mazda konceptom Kazamai a zároveň naznačuje, akým smerom by sa uberala, keby chcela vyrábať kompaktný crossover. Hospodárne vozidlo dynamického vzhľadu má osloviť najmä mladých a stále viac mobilnejších ruských zákazníkov z veľkých miest, ktorí kladú dôraz na svoj osobitý štýl. Medzi hlavné znaky automobilu patria: nízka hmotnosť, kompaktné vonkajšie rozmery a nová generácia pohonných jednotiek. Model Mazda CX-9 sa predáva v Severnej Amerike už od roku 2007. Toto SUV úspešne spája elegantný a športový vzhľad s podmanivý jazdným prejavom a vysokú kvalitu s priestorom a flexibilitou. Prvé SUV značky Mazda s tromi radmi sedadiel si získalo obľubu u zákazníkov, ako aj u odbornej verejnosti. V roku 2008 dokázal model CX-9 zvíťaziť v prestížnej ankete Truck of the Year a do júla 2008 si ho kúpilo po celom svete viac ako 53 000 zákazníkov.
HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDi21.11.2024 |
ŠKODA OCTAVIA RS21.11.2024 |
SSANGYONG KORANDO BLACK EDITION21.11.2024 |
SUZUKI VITARA 1.4 MHEV21.11.2024 |
MERCEDES-BENZ G 580 EQ13.11.2024 |
TOYOTA PROACE CITY VERSO 1.5 S-4D13.11.2024 |