Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Rastúca popularita

28.8.2008

 

Moskva – Mazde sa podarilo zaradiť medzi najpopulárnejšie automobilové značky v Rusku. Preto je logické, že automobilka zavítala aj na moskovský autosalón. Prezentuje tu koncept Kazamai a Mazdu CX-9.

Predaj vozidiel Mazda sa zvýšil z 8565 v roku 2004 na viac ako 50 000 kusov v roku 2007. Najvýznamnejším v Rusku je segment vozidiel SUV. Na jeho čoraz väčšiu popularitu reaguje Mazda konceptom Kazamai a zároveň naznačuje, akým smerom by sa uberala, keby chcela vyrábať kompaktný crossover. Hospodárne vozidlo dynamického vzhľadu má osloviť najmä mladých a stále viac mobilnejších ruských zákazníkov z veľkých miest, ktorí kladú dôraz na svoj osobitý štýl. Medzi hlavné znaky automobilu patria: nízka hmotnosť, kompaktné vonkajšie rozmery a nová generácia pohonných jednotiek. Model Mazda CX-9 sa predáva v Severnej Amerike už od roku 2007. Toto SUV úspešne spája elegantný a športový vzhľad s podmanivý jazdným prejavom a vysokú kvalitu s priestorom a flexibilitou. Prvé SUV značky Mazda s tromi radmi sedadiel si získalo obľubu u zákazníkov, ako aj u odbornej verejnosti. V roku 2008 dokázal model CX-9 zvíťaziť v prestížnej ankete Truck of the Year a do júla 2008 si ho kúpilo po celom svete viac ako 53 000 zákazníkov.

   
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén