Na európskych troch sa onedlho predstaví nový Land Cruiser V8. Ôsma generácia tohto modelu si zachováva bezkonkurenčnú priechodnosť terénom, ale súčasne pridáva vyššiu mieru kultivovanosti, pohodlia a ešte lepšie jazdné vlastnosti.
Vozidlo má celkom prepracovanú podvozkovú platformu s rámovou konštrukciou. Nový Land Cruiser sa bude dodávať s celkom novým dieselovým motorom 4,5 l D-4D V8 (210 kW/286 k; 650 Nm) v kombinácii s novou 6-stupňovou automatickou prevodovkou. Vozidlo s týmto pohonom vykazuje kombinovanú spotrebu paliva 10,2 l/100 km, čo znamená 4-percentné zlepšenie oproti pôvodnému agregátu 4,2 TD L6. Model sa bude dodávať aj s vylepšeným zážihovým motorom 4,7 VVT-i V8 (212 kW/288 k; 445 Nm) v spojení s päťstupňovou automatickou prevodovkou. Kombinovaná spotreba paliva benzínového motora je 14,4 l/100km, čo predstavuje zlepšenie o 12 percent. Oba agregáty spĺňajú emisné predpisy Euro IV. V ponuke je niekoľko pokrokových technológií. Svetovo prvý systém Crawl Control (dodávaný v kombinácii so zážihovým motorom), ktorý automaticky reguluje chod motora a brzdy pri veľmi nízkych rýchlostiach a zabraňuje tak pretáčaniu aj blokovaniu kolies. Pri jazde v extrémne náročnom teréne ovláda vodič vozidlo iba otáčaním volantu. Ďalšou technológiou je celosvetovo prvá aplikácia systému aktívnej regulácie výšky vozidla pre všetky kolesá a adaptívne variabilné odpruženie (4W AHC & AVS), ktoré prvý raz prepája systém odpruženia všetkých štyroch kolies a rovnako zahŕňa aj nový systém regulácie tuhosti odpruženia. V rámci Európy je nasadený prvý kinetický dynamický systém zavesenia (KDSS), ktorý aktívne ovláda tyče stabilizátorov na prednej aj zadnej náprave pomocou dvojice hydraulických vodiacich valcov. Novo vyvinutý je aj centrálny diferenciál Torsen s obmedzenou svornosťou.