BRATISLAVA 16. októbra (WN/PR) - Internetovú stránku www.mojyeti.sk, ktorá predstavuje nové moderné SUV s okrídleným šípom v znaku, navštívilo za prvý mesiac až 45 876 ľudí. Je to dôkazom rastúcej popularity nového modelu Škoda Yeti na Slovensku. Špeciálna stránka sa vyznačuje vysokou interaktivitou, pretože jej obsah pomáhajú vytvárať aj samotní návštevníci.
Svieža grafika stránky pripomína prepojenie medzi názvom modelu Yeti a snežným mužom žijúcim v snehu a ľade. K výrazným prvkom grafického stvárnenia patrí stopa snežného muža, ktorá je jedným zo signálov komunikácie Škoda Yeti. Prehľadné menu a transparentné podstránky sú vytvorené tak, aby mal návštevník okamžite prehľad o tom, čo na stránke nájde. Pri tvorbe stránky bola použitá kombinácia technológií html a flash.
V období od 14.9. do 14.10.2009 sa stránka www.mojyeti.sk vrátane podstránok zobrazila návštevníkom spolu až 80 550-krát. Stránka ponúka návštevníkovi nielen technické informácie o modeli Škoda Yeti, ale aj množstvo dobrej zábavy pre chvíle oddychu. Najviac času strávili návštevníci na podstránke Galéria Yetiho s množstvom fotografií, tapiet, šetričov obrazovky a videí. Prezeranie fotografií je navyše spríjemnené oficiálnou hudbou z televíznej reklamy Yeti. Tí, ktorých zaujíma jedinečná funkcia offroad a ďalšie vlastnosti nového automobilu, môžu si stiahnuť katalóg obsahujúci základné informácie o automobile. Návštevníci sa tiež môžu na stránke zahrať jednu z YETI hier, alebo sa zaregistrovať na skúšobnú jazdu. Podstránka Yeti Atrakcie informuje o aktivitách, ktoré s Yetim pripravuje ŠKODA AUTO Slovensko.
Zároveň sa môže každý návštevník stránky www.mojyeti.sk zapojiť do hry „YETI Výlety“ a vyhrať automobil Škoda Yeti na celý víkend. Po jednoduchej registrácii stačí umiestniť na interaktívnu mapu Slovenska aspoň tri tipy na výlety, ktoré hráč absolvoval v rámci Slovenska s kamarátmi alebo rodinou a odporúča ich ako zaujímavé či dobrodružné. Za tieto tri tipy dostane virtuálny výherný tiket. Čím viac výletov hráč pridá, tým viac má tiketov a teda aj väčšiu šancu na výhru. Súťaž potrvá do 31. decembra 2009, pričom každý mesiac vyžrebuje ŠKODA AUTO Slovensko jedného výhercu.
Samotní návštevníci tak svojimi tipmi spoluvytvárajú zaujímavý obsah stránky plný tipov na výlety či dovolenkové destinácie nielen pre rodiny s deťmi, ale aj pre partie mladých ľudí. Ambíciou projektu je, aby sa stránka stala pravidelným zdrojom informácií pre ľudí, ktorí hľadajú program na voľný čas. Tipy návštevníkov sú pod názvom „YETI TIP na VÍKEND“ pravidelne zverejňované aj na stránkach s podobným obsahom v rámci najväčších sociálnych sietí na Slovensku.