Dnes je sobota, 21 december 2024
|
Nový Renault Trafic Van, skutočný bestseller, ktorý si od roku 1980 získal viac ako 2,4 milióna profesionálov, je teraz k dispozícii v 100 % elektrickej verzii a dopĺňa tak ponuku elektrických úžitkových vozidiel Renault o nový Renault Kangoo Van E-Tech electric a Master E-Tech electric.
VŠETKY SILY RENAULT TRAFIC 100 % ELEKTRICKÝ
Rovnako ako ostatné úžitkové modely, ani elektrická verzia nerobí žiadne kompromisy v porovnaní so spaľovacou verziou a ponúka vysokú úroveň výkonu, rozmanitosti a prispôsobenia.
Elektrický Renault Trafic Van E-Tech zdedil teda všetky vlastnosti, vďaka ktorým je tento model už viac ako 40 rokov úspešný, je ikonou v segmente a treťou najpredávanejšou ľahkou dodávkou v Európe.
Je to ideálny nástroj vďaka vlastnostiam, ktoré má vo svojej DNA: veľká nosnosť, modularita a široký výber dostupných verzií.
Trafic Van E-TECH electric naďalej ponúka najlepšie možnosti prispôsobenia dĺžky, modularity a úložného priestoru pre dodávky:
V kabíne je úložný priestor s celkovým objemom 88 litrov (19,7 litra v konzole, 14,6 litra vo dverách a 54 litrov na lavici).
V závislosti od úrovne výbavy sa odkladacia schránka mení na zásuvku "Easylife", ktorej dômyselné otváranie sprístupňuje vodičovi jej veľký objem (6,6 litra).
Trafic Van bol prvým úžitkovým vozidlom, ktoré ponúkalo "mobilnú kanceláriu". Podľa Sklopením stredného sedadla sa z operadla stane pracovný stôl (s úložným priestorom na poznámkový blok) alebo bočný stolík na občerstvenie. Vďaka vozidlu Renault Trafic Van sa táto dômyselná funkcia stala "povinnou výbavou" profesionálov.
Vďaka lítium-iónovej batérii s kapacitou 52 kWh ponúka nový Trafic Van E-Tech Electric dojazd až 297 km v cykle WLTP. Tento dojazd umožňuje používateľom pokojne plánovať väčšinu svojich každodenných ciest pri čo najlepších nákladoch na vlastníctvo a používanie.
Záruka na batérie je 8 rokov alebo 160 000 km. Počas tohto obdobia sú bezplatne vymenené, ak ich kapacita klesne pod 70 % ich nominálnej hodnoty (SoH: State of Health).
Nový Trafic Van E-Tech Electric je vybavený motorom s výkonom 90 kW (122 k) a krútiacim momentom 245 Nm, ktorý je okamžite k dispozícii na plynulú jazdu bez stresu za každých okolností. Režim Eco obmedzujúci výkon vozidla zabezpečuje optimálny dojazd a k dispozícii je aj verzia "long range" obmedzená na 90 km/h, ktorá poskytuje dojazd 322 km.
Bežné hydraulické brzdenie dopĺňa adaptívny rekuperačný brzdový systém ARBS (Adaptive Regenerative Brake System), ktorý maximalizuje rekuperovanú energiu.
Na dobíjanie batérie ponúka Nový Trafic Van E-Tech electric 3 typy nabíjačiek:
Prostredníctvom aplikácie MyRenault pre smartfóny alebo multimediálneho systému Renault Easy Link (štandardne vo všetkých úrovniach výbavy) ponúka nový Trafic Van E-Tech electric špecifické pripojené služby, ako napr:
Objednávky na verzie L2 (Van H1 a H2, podlahová kabína a dvojitá kabína) budú otvorené v októbri a prvé dodávky sa uskutočnia v novembri, zatiaľ čo objednávky na verzie L1 (Van H1 a dvojitá kabína) budú otvorené v novembri a prvé dodávky sa uskutočnia v decembri.
VYROBENÉ VO FRANCÚZSKU, V ZÁVODE SANDOUVILLE
Rozhodnutie vyrábať Renault Trafic v závode v Sandouville bolo prijaté v roku 2010. Na transformáciu závodu a jeho prispôsobenie charakteristikám úžitkového vozidla a jeho 600 možným kombináciám sa investovalo 230 miliónov EUR.
Výroba sa začala v roku 2014 a dnes zo závodu v Sandouville každý deň vychádza takmer 600 vozidiel Renault Trafic, čo predstavuje jeden Trafic každých 80 sekúnd v dvoch zmenách. Takmer 75 % vozidiel vyrobených v Sandouville sa vyváža mimo Francúzska.
Závod v Sandouville, ktorý je vždy na špičke, aktívne pripravuje uvedenie 100 % elektrického modelu Trafic E-Tech, ktorého prvé exempláre budú vyrobené v tomto roku.
Závod v Sandouville, ktorý zamestnáva 1 677 pracovníkov, vyrába aj pre spoločnosti Nissan (Primastar) a Renault Trucks (Trafic Red Edition) a už teraz rieši množstvo výziev spojených s prechodom na energetiku a dekarbonizáciou (závod je od februára 2023 certifikovaný podľa normy ISO 50001 / systém energetického manažérstva), digitalizáciou procesov a inováciami.
Elektromotor a nabíjačky nového Trafic Van E-Tech Electric sa vyrábajú v závode Renault Cléon v Normandii. Batéria sa montuje v závode Flins a elektrifikácia vozidla sa vykonáva v závode Gretz-Armainvilliers.
PEUGEOT 500817.12.2024 |
ALFA ROMEO JUNIOR 1.2 T HYBRID17.12.2024 |
TOYOTA YARIS CROSS6.12.2024 |
HYUNDAI i30 1.5 T GDi MHEV6.12.2024 |
FIAT 600 HYBRID 100k6.12.2024 |
MG HS 1.5T28.11.2024 |