Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Nové logo značky ŠKODA pre modely Fabia a Roomster

Automagazín - Auto-Moto

2013-01-03 15:29:00
BRATISLAVA 3. januára (WBN/PR) - Modely Fabia a Roomster ponesú aktuálne logo vozidiel značky ŠKODA a prvýkrát tiež nápis ŠKODA. Meno príslušného modelu a zadnej časti vozidla doplňujúce označenie, ako napríklad TSI alebo TDI, budú teraz tiež vyhotovené v novom type písma.

V rámci osvieženia firemného dizajnu, odštartovaného už v roku 2011, mení česká automobilka svoje logo postupne na všetkých svojich existujúcich modelových radoch. Prvým modelom s modernizovaným logom bol nový automobil ŠKODA Citigo. Nové logo nesie tiež kompaktný model ŠKODA Rapid, predstavený v roku 2012. Ako tretí a štvrtý modelový rad teraz ponesú nové logo, nápis ŠKODA na zadnej časti a modelové označenie v novom type písma aj modely Fabia a Roomster.

Nové logo značky je umiestnené na niekoľkých miestach na vozidle aj v interiéri - napríklad na kapote, na zadnej časti, na krytoch stredu kolies z ľahkej zliatiny, na volante, kryte motora a aj na kľúčoch k vozidlu.

Ďalšou optickou novinkou modelov ŠKODA Fabia a ŠKODA Roomster je meno značky na piatych dverách, vyhotovené v novom type písma. Aj údaje o motorizácii alebo doplnkové označenie, ako napr. TSI, TDI, „GreenLine“ alebo „VRS“, budú vyhotovené v novom type písma.

V porovnaní s pôvodným logom je teraz okrídlený šíp v kombinácii chrómu a čiernej farby svieži a modernejší. Dizajnéri obmedzili prvky loga len na to podstatné. Okrídlený šíp je precízne vyhotovený v chróme na matne čiernom pozadí lemovanom jemnou chrómovou linkou. Starší vavrínový veniec a integrovaný nápis ŠKODA nie sú na novom logu použité.

S rozsiahlou zmenou firemného dizajnu zdôrazňuje ŠKODA svoj štart do novej rastovej fázy. Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšiť svoje celosvetové predaje na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne. Nový „Corporate Design“ bol prvýkrát predstavený v roku 2011 na ženevskom autosalóne.
Autor: Redakcia 4Tv
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén