Dnes je sobota, 23 november 2024
|
Nová Toyota C-HR debutuje s novou ponukou hybridných pohonných sústav, novým multimediálnym systémom a dizajnovými vylepšeniami, ktoré zdokonaľujú jej vzhľad pri zachovaní ikonických tvarov.
K hybridnému pohonu s 1,8 l motorom s výkonom 122 k teraz pribudol nový pohonný systém Hybrid Dynamic Force s výkonom 184 k, využívajúci 2,0-litrový motor. Zákazníci si tak môžu vybrať z ponuky hybridných pohonných sústav s emisiami CO2 už od 109 g/km v prípade 1,8-litrového variantu, resp. od 118 g/km v prípade systému Hybrid Dynamic Force s 2,0-litrovým motorom (podľa normy WLTP).
Výbava novej Toyoty C-HR navyše obsahuje nový multimediálny systém s technológiami Apple Carplay™ a Android Auto™ na prepojenie so smartfónom.
Nová Toyota C-HR ostáva verná svojej ikonickej vizuálnej identite. Jej tradične odvážny dizajn s líniami pripomínajúcimi vozidlá typu kupé sa vyníma v dave aj v tejto najnovšej podobe. Detailné vylepšenia na prednej aj zadnej časti dodali tomuto ikonickému vozidlu kultivovanejší vzhľad. Lakovaný dolný lem zas zdôrazňuje dynamické tvary karosérie s robustným, širokým, vyvýšeným postojom.
Modernizáciou prešli aj predné a zadné svetlá, ktoré teraz využívajú špičkovú technológiu LED. Svetlá na denné svietenie a smerové svetlá sú zlúčené do jedného čelného projektora, svietiaceho v jedinej hladkej línii nad hlavným lúčom. Nové zadné združené svetlá sú zas prepojené lesklým čiernym spojlerom do dizajnovo čistého, jednoliateho celku.
Pod kapotou prináša nová Toyota C-HR novú pohonnú sústavu Hybrid Dynamic Force s 2,0-litrovým motorom. Tento systém s výkonom 184 k ponúka spojenie skvelých jazdných parametrov s vysokou účinnosťou.
K dispozícii je aj vylepšený, hybridný systém s 1,8-litrovým motorom, takže záujemcovia o model C-HR si teraz môžu vybrať z dvoch hybridných variantov.
Vylepšenia v oblasti jazdných vlastností zahŕňajú úpravy zavesenia kolies, prinášajúce zvýšenie jazdného komfortu pri zachovaní vynikajúcej ovládateľnosti, ktorou je Toyota C-HR známa. Všetky varianty majú navyše vylepšené prvky na tlmenie hluku, vibrácií a rázov, čo prinieslo zníženie hluku v interiéri.
K ešte lepšej dynamike prispieva aj vynovený elektrický posilňovač riadenia (EPS), ktorý zlepšuje pocit z riadenia vozidla. Hybrid 2.0l taktiež ťaží z nového dizajnu odpruženia, ktorý zlepšuje pohodlie pri jazde a zároveň si zachováva vynikajúce jazdné vlastnosti Toyota C-HR. Všetky varianty sú vybavené modernizovaným balíkom NVH (hluky, vibrácie a rázy) na ďalšie zníženie hluku v kabíne.
Nová Toyota C-HR prináša aj nový multimediálny systém, rozširujúci možnosti konektivity. Tento systém umožňuje plnohodnotné prepojenie so smartfónmi, pričom podporuje aj najnovšie verzie rozhraní Apple Carplay™ a Android Auto™. Okrem toho ponúka možnosť aktualizácie máp cez bezdrôtové dátové pripojenie, takže majiteľ vozidla môže vždy bez starostí jazdiť podľa najnovšej verzie európskych cestných máp.
Emisie CO2 novej Toyoty C-HR:
|
Kor. NEDC |
WLTP |
1,8 l hybrid, 122 k |
od 86 g/km |
od 109 g/km |
2,0 l hybrid, 184 k |
od 92 g/km |
od 118 g/km |
HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDi21.11.2024 |
ŠKODA OCTAVIA RS21.11.2024 |
SSANGYONG KORANDO BLACK EDITION21.11.2024 |
SUZUKI VITARA 1.4 MHEV21.11.2024 |
MERCEDES-BENZ G 580 EQ13.11.2024 |
TOYOTA PROACE CITY VERSO 1.5 S-4D13.11.2024 |