BRATISLAVA 12. augusta (WBN/PR) - V indickom meste Aurangabad začali schádzať z výrobnej linky prvé kusy najnovšej generácie bestselleru značky ŠKODA. Nová ŠKODA Octavia presviedča ponukou priestoru, vysokou funkčnosťou, radom technických noviniek a ponúka vynikajúci pomer ceny a úžitkovej hodnoty.
„Výroba nového modelu ŠKODA Octavia sa teraz rozbieha aj na jednom z rastových trhov. Náš najdôležitejší model je aj na indickom trhu motorom rastu značky ŠKODA,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
Tretia generácia je najväčšia, najpraktickejšia, najbezpečnejšia, najkomfortnejšia a najekologickejšia Octavia všetkých čias. Octavia presvedčí bezkonkurenčnou ponukou priestoru, nadčasovo elegantným dizajnom, vysokou funkčnosťou, modernými bezpečnostnými a komfortnými systémami, nízkou spotrebou, radom „Simply Clever“ detailov a pre značku ŠKODA typickým pomerom ceny a úžitkovej hodnoty. Je to trieda sama pre seba. Ponúka kvality vozidla strednej triedy za cenu kompaktného automobilu.
So štartom výroby novej generácie modelu Octavia nadväzuje česká automobilka v Indii na úspech prvej generácie. Od novembra 2001 do októbra 2010 oslovila Octavia indických zákazníkov, pričom v tomto období bolo predaných približne 44 900 týchto vozidiel. „Prvá Octavia po svojej premiére v roku 2001 v Indii vzbudila vo svojom segmente značný rozruch,“ hovorí Vahland. Doteraz je tento model v Indii kultovým vozidlom. Vďačí za to skvelému strojárskemu majstrovstvu tvorcov, kvalite a štýlu a aj kombinácii funkčnosti a technológie. Značke ŠKODA to prinieslo v Indii aj niekoľko ocenení.
Nová ŠKODA Octavia schádza z linky závodu spoločnosti ŠKODA v Aurangabade. Vyrábajú sa tu už modely Superb, Yeti a Laura. Octavia je ťažiskom najväčšej modelovej ofenzívy v histórii spoločnosti ŠKODA. Radom nových modelov posilňuje automobilka svoj rastový kurz. Cieľom rastovej stratégie je zvýšenie počtu celosvetovo predaných vozidiel na minimálne 1,5 milióna ročne.
ŠKODA je na indickom trhu prítomná od roku 2001. V roku 2012 zvýšila značka počet svojich dodávok zákazníkom v krajine o 14,2 % na viac ako 30 000 vozidiel. Len za prvých sedem mesiacov roku 2013 predala česká automobilka na subkontinente približne 13 800 vozidiel. Od roku 2001 do konca júla 2013 tak bolo indickým zákazníkom dodaných približne 178 300 vozidiel značky ŠKODA.