Nissan X-TRAIL
BRATISLAVA 18. októbra (WBN/PR) - Nissan vždy poskytuje maximum vo svojej triede, či už ide o prácu alebo zábavu, skutočný off-road alebo kompaktné SUV. Teraz môžete byť svedkami toho, ako vozidlá Nissan X-TRAIL, Navara a Pathfinder so zdokonaleným dizajnom a technologickými vylepšeniami urobili veľký krok vpred.
Nissan Motor Company je jednou z vedúcich spoločností, ktorá sa zameriava na technológiu 4x4. Má s ňou viac ako 50 rokov skúseností, neustále ju inovuje a slávi s ňou úspechy. Od uvedenia modelu Patrol na trh v roku 1951, Nissan posunul hranice technológie 4x4. Vozidlá Nissan tak vyniknú v akomkoľvek teréne.
Hľadanie ďalšieho rozmeru výkonu, neprestajné prerážanie cesty vpred a intenzívne výskumy umožnili Nissanu dosiahnuť nadpriemernú úroveň pri konštruovaní systému pohonu All Mode 4x4 vo vozidle X-TRAIL.
NISSAN X-TRAIL: ATRAKTÍVNEJŠÍ, MODERNEJŠÍ, EFEKTÍVNEJŠÍ
Najinteligentnejšia technológia 4x4 vo svojej kategórii
Inovovaný dizajn exteriéru
Vylepšená kvalita a komfort interiéru
Nižšie emisie a spotreba paliva
Od októbra sa budú môcť vodiči nového Nissanu X-TRAIL tešiť z radu rozsiahlych vylepšení, ktoré potvrdzujú jeho pozíciu v segmente SUV ako jedného z mála všestranných a agilných vozidiel s pohonom všetkých štyroch kolies na európskom trhu.
NOVÝ ALL MODE 4x4-i – Dostanete sa kamkoľvek, zvládnete čokoľvek
Nech už sa dostanete do akejkoľvek situácie, vždy sa môžete spoľahnúť na systém pohonu All-Mode 4x4-i. Zaisťuje maximálnu stabilitu a dokonalú ovládateľnosť, takže si budete môcť vychutnať dynamický zážitok z jazdy.
- Nový zdokonalený systém pohonu All Mode 4x4-i využíva systém ESP+, ktorý zaisťuje optimálnu stabilitu a ovládateľnosť.
- Senzory ESP+ sú napojené na systém 4WD, dokážu sa prispôsobiť aktuálnym podmienkam na vozovke a poskytuje tak vodičovi väčšiu kontrolu.
- Ideálna distribúcia krútiaceho momentu na kolesá prednej a zadnej nápravy prináša dynamický zážitok z jazdy.
Modernizovaný dizajn exteriéru
Najviditeľnejšie zmeny boli vykonané na prednej časti karosérie. Úplne prepracovaná mriežka chladiča, predné svetlomety a nové nárazníky umocňujú celkový dojem. Vďaka prepracovanejšiemu technickému vzhľadu tak Nissan X-TRAIL vyzerá pri pohľade spredu oveľa dynamickejšie. Mriežka chladiča je vyrobená z kvalitnejšieho materiálu a elegantne sa napojuje na nárazník. Spodná časť nárazníka odhaľuje širší rozchod kolies a pevnejší postoj.
Vylepšené pohodlie a komfort interiéru
Presuňme sa do interiéru. Jeho dizajn bol modernizovaný, aby vytvoril harmonickejšie prostredie vďaka kvalitnejším materiálom, či lepšiemu farebnému zladeniu, a to najmä v spodnej časti A-stĺpika.
Vodič ocení vylepšenú viditeľnosť a čitateľnosť novej prístrojovej dosky s väčším a prehľadnejším rýchlomerom a otáčkomerom. Pre maximálnu prehľadnosť je medzi týmito dvoma ukazovateľmi umiestnený nový palubný počítač s bielym zobrazením na čiernom displeji. Ponúka rad užitočných informácií pre vodiča – napríklad: prehľad o spotrebe paliva, údaje o vonkajšej teplote (vrátane funkcie varovania proti ľadu), dojazdovú vzdialenosť, priemernú rýchlosť a pripomienku urobiť si prestávku.
Nissan PATHFINDER
INOVOVANÉ VOZIDLÁ NISSAN PATHFINDER & NAVARA: VYTRVALEJŠÍ AKO OSTATNÍ
• Nové vlajkové lode so špičkovými dieselovými motormi V6
• Modernizovaný dizajn
• Vylepšená kvalita interiéru
• Viac štandardnej výbavy
Najpredávanejší pick-up od uvedenia na európsky trh so svojím sesterským SUV - Nissan Navara a Pathfinder, sa predstavujú s radom výrazných vylepšení, ktoré im opäť zaručujú miesto na vrchole.
Nový dieselový motor V6
Nový turbodiesel V6 s priamym vstrekovaním bol vyvinutý, aby zaistil vysokú úroveň výkonu pri nízkej spotrebe paliva a konkurencieschopných emisných hodnotách. Predstavuje tak najlepšie zdokonalenie vo svojej triede.
Motor má výkon 170 kW (231k) a s krútiacim momentom 550 Nm vo svojej triede jasne vedie. A čo viac, maximálny krútiaci moment je dosahovaný v pásme otáčok od 1700 do 2500 za minútu. Krútiaci moment 500 Nm sa dá dosiahnuť už od 1500 otáčok za minútu. Voľnobežné otáčky sú mimoriadne nízke – 650 otáčok za minútu, navyše bez vibrácií a hluku obvykle spojovaných s dieselovými motormi.
Výsledkom je pohonná jednotka s vysokým výkonom i pri nízkych otáčkach, vycibreným správaním a príkladnou reakciou plynového pedálu. Okrem toho motor umožňuje zaistiť silný ťažný výkon, Pathfinder je schopný utiahnuť brzdený príves s hmotnosťou 3500 kg, pri modeli Navara je limit 3000 kg.
Zmeny exteriéru
Upravené modely boli zmenené v predných aj zadných partiách karosérie, čím sa odlišujú od svojich predchodcov. Zmeny vpredu zahŕňajú novú kapotu, prepracovanú mriežku chladiča a nové nárazníky. Predĺžením oboch modelov o 80 mm získali nárazníky zaoblenejší tvar a dodávajú obom automobilom športovejší dojem.
Zmeny interiéru
Nissan NAVARA
Väčšina zmien vnútri kabíny oboch modelov Navara a Pathfinder bola navrhnutá s cieľom zvýšiť ich kvalitu. To zahŕňa nový ovládač jazdných režimov, upravené výplne dverí, nové čalúnenie sedadiel, chrómové prvky, upravené ciferníky na prístrojovej doske a – v závislosti od modelu – navigačný systém Nissan Connect Premium, ktorý má dotykový displej s vysokým rozlíšením.
Viac štandardnej výbavy
Nissan Connect Premium, nový integrovaný navigačný, komunikačný a audio systém od Nissanu, je súčasťou voliteľnej výbavy. Jednoducho a rýchlo sa používa, má pevný disk s kapacitou 40 GB, trojrozmerné zobrazenie navigácie Birdview s vysokým rozlíšením a rozšírené mapové pokrytie na Rusko, Turecko a východnú Európu. Súčasťou je aj nový intuitívny multifunkčný ovládač, aktualizácia dopravných informácií RDS-TMS a bohatý obsah od Michelinu.
Voliteľne je k dispozícii audio systém BOSE® Premium so špeciálnymi reproduktormi a zosilňovačom, vytvorenými špeciálne pre modely Navara a Pathfinder.
Novým prvkom modelu Navara je zadná parkovacia kamera (pri modeli Pathfinder bola už k dispozícii). Poskytuje lepší prehľad pri parkovaní, predovšetkým keď máte plne naloženú korbu alebo nákladový priestor zakrytý pevnou strechou.