Foto: ŠKODA AUTO Slovensko
BRATISLAVA 29. januára (WBN/PR) - Pri kúpe nového automobilu Škoda zákazníci v minulom roku najviac uprednostňovali červenú farbu. Farebný odtieň „Červená Corrida“ zvíťazil v obľúbenosti medzi zákazníkmi pred odtieňmi „Béžová Capuccino metalíza“, „Strieborná Brilliant metalíza“ a „Čierna Magic s perleťovým efektom“.
O úspech odtieňa „Červená Corrida“ sa zaslúžili predovšetkým noví majitelia modelu Fabia. Ich výber nasvedčuje tomu, že ide o dynamických a energických ľudí. Červená farba je stimulujúca, vzrušujúca a vyvoláva pozornosť. Zvyšuje chuť do života, povzbudzuje dôveru, ale zároveň tiež poskytuje ochranu pred strachom a obavami.
Béžové odtiene sú vnímané ako nadčasové a jednoduché. Dôkazom je aj záujem o odtieň „Béžová Capuccino metalíza“, ktorému zákazníci dali prednosť pri kúpe modelov Roomster, Octavia Tour a Yeti. O majiteľoch automobilov tejto farby platí, že sú v prvom rade rozvážni. Aj preto sa niekedy hovorí, že automobily vo farbách béžových a krémových odtieňov patria na ceste k tým najbezpečnejším.
Tretím najobľúbenejším odtieňom pri kúpe nového automobilu značky Škoda bola v minulom roku „Strieborná Brilliant metalíza“. Výber tejto farby bol typický pre zákazníkov kupujúcich model Octavia, táto elegantná farba však oslovila aj mnohých záujemcov o modely Fabia, Octavia Tour a Roomster. Dlhodobo patrí k najpopulárnejším farbám automobilov – možno aj preto, že strieborná je farbou technológie a inovácie.
Skupinu najpopulárnejších farieb uzatvára odtieň „Čierna Magic s perleťovým efektom“. Čierna farba je známa tým, že vyžaruje silu, miluje eleganciu a oceňuje klasiku. Preto neprekvapí, že si ju vybrala väčšina nových majiteľov modelu Superb. Atraktívna bola aj pre tých, ktorí sa rozhodli pre kúpu modelov Octavia a Octavia Tour. Čierna je farbou autority a dokáže vyvolať silné emócie, ale zároveň naznačuje aj prítomnosť potenciálu a možností.