Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

MITSUBISHI MOTORS VSTUPUJE DO ALIANCIE RENAULT - NISSAN

Novinky

25.10.2016

MMC sa v rámci strategickej investície automobilky Nissan stáva plnohodnotným členom úspešnej 17-ročnej celosvetovej aliancie Nissan a Renault - čím sa otvára cesta k synergickým výhodám pre zlepšenie ziskovej marže a čistého zisku na akciu.

Funkciou predsedu správnej rady bol poverený Carlos Ghosn, predseda a generálny riaditeľ spoločnosti Nissan. Carlosa Ghosna doplnia traja ďalší nominovaní riaditelia automobilky Nissan, vrátane Mitsuhiko Yamashita, niekdajšieho výkonného viceprezidenta Nissan pre oblasť výskumu a vývoja, ktorý do MMC počas tohto roku nastúpil ako šéf vývoja. Ďalšími poverenými riaditeľmi sú Hitoshi Kawaguchi, šéf pre trvalú udržateľnosť z automobilky Nissan a súčasne vedúci pracovník pre globálne vonkajšie vzťahy, a ďalej Hiroshi Karube, globálny hlavný účtovník a globálny manažér aktív automobilky Nissan.

Prezident a generálny riaditeľ MMC Osamu Masuko si vyžiadal, aby Nissan poskytol aj vyššieho výkonného manažéra, ktorý by doplnil výkonný výbor firmy a podporil manažment MMC. Prevádzkovým riaditeľom MMC bude ustanovený Trevor Mann, v súčasnosti pôsobiaci ako výkonný manažér Nissan pre oblasť produkcie.

Investíciu automobilky Nissan privítali traja najväčší akcionári MMC z radu spoločností - Mitsubishi Heavy Industries, Mitsubishi Corporation a Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ - ktorí zároveň prisľúbili svoju podporu ohľadom kandidátov do správnej rady. Uvedená trojica inštitucionálnych akcionárov Mitsubishi bude spoločne s automobilkou Nissan držať viac ako 51 percent akciového podielu.

Nissan a MMC odštartujú spoluprácu na komplexnom synergickom programe, ktorým nadviažu na päťročnú alianciu oboch spoločností pri výrobe minivozidiel.
Uvedená dvojica automobiliek určila celý rad cenných synergií, napríklad v týchto oblastiach:
-     Zníženie nákladov vďaka spoločnému nákupu
-     Intenzívnejšia lokalizácia prevádzkových aktivít v rámci celého sveta
-     Spoločné využívanie kapacity výrobných závodov
-     Zdieľanie podvozkových platforiem
-     Zdieľanie technológií
-     Spolupráca na rozvojových a vyspelých trhoch; a
-     Využívanie služieb finančnej spoločnosti Nissan Sales Finance Company pre zákazníkov MMC na tých trhoch, kde to bude vzájomne výhodné.
 

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén