Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Novinky

14.1.2021

Na Slovensku v roku 2020 bolo celkovo zaregistrovaných 82 676 nových vozidiel v kategórii M1 a N1. Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Napriek zložitej situácii spôsobenej koronavírusovou pandémiou dokázala značka Toyota zvýšiť predaje v porovnaní s rokom 2019. Je to už 8 kontinuálny rok za sebou, kedy Toyota zvýšila svoj predaj oproti predchádzajúcemu roku. Toyota dosiahla  celkovo  5 771 zaregistrovaných vozidiel a oproti roku 2019 vzrástla o 2,6 %. Japonskej značke sa po prvý krát v histórii podarilo preraziť medzi prvých 5 značiek a so 7% trhovým podielom obsadila práve 5. miesto na trhu.

Mesiac december pritom zakončila na celkovom 3. mieste s celkovo 692 novými zaregistrovanými vozidlami. Toyota má tak za sebou najúspešnejší rok na slovenskom trhu.

Ponuka značky čím ďalej, tým viac zodpovedá potrebám slovenských privátnych a firemných zákazníkov. Technologická vyspelosť, rovnako ako včasná príprava a snaha o znižovanie škodlivých emisií, sú ďalším dôležitým základným pilierom.

 „V roku 2020 sa nám naozaj mimoriadne darilo a to aj napriek situácii, ktorá postihla celý svet, nielen Slovensko. Je to výsledok dlhodobej stabilnej a fungujúcej stratégie, ktorú sme v roku 2016 zaviedli. Posun z 12. miesta na piate potvrdzuje stále väčšiu obľubu našich vozidiel a služieb. Stratégia značky je založená na kvalitných, spoľahlivých a moderných produktoch, výraznom náskoku nízkoemisných pohonoch, zákazníckej spokojnosti a stabilnej dílerskej siete. Chcem poďakovať súčasným, ako aj novým zákazníkom za  ich dôveru a všetkým autorizovaným predajcom za skvelú reprezentáciu značky. Povedal Milan Kočka, generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR.

 

Mimoriadne prepracovaný a spoľahlivý hybridný pohon, ktorým sa značka výrazne od konkurencie odlišuje je zákazníkmi stále viac vyhľadávaným a už dnes dosahuje 45% z celkového predaja značky. Pri prémiovej značke Lexus volí hybridnú motorizáciu dokonca až 98% zákazníkov.

 

Aj rok 2021 bude pre značku v znamení hybridnej technológie a rozširovania ponuky elektrifikovaných vozidiel. Modelom RAV 4 Plug in hybrid, nadviaže Toyota na dlhoročný vývoj hybridných pohonov a zároveň rozšíri výber pohonných jednotiek.


Prvé vozidlá najväčšieho hybridného SUV značky, sedemmiestneho modelu Highlander, ktorý bude v ponuke s výhradne hybridným pohonom k autorizovaným predajcom dorazia v najbližších dňoch. V polovici roka uvedie značka do predaja model Yaris Cross, ktorý bude opäť k dispozícii aj s hybridnou motorizáciou.

Medzi najväčšiu novinku, ktorú môžu zákazníci očakávať na jar, však bezpochyby patrí model na vodíkový pohon Toyota Mirai.

 

 

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén