Víťaz súťaže Daniel Elste a prezident automobilky Hyundai, C.K. HanFoto: Hyundai
BRATISLAVA 30. novembra (WEBNOVINY) - Hlavnú cenu 3.000 Eur a trofej z kryštálového skla získal Daniel Elste z Nemecka. Ako druhý sa umiestnil Tarmo Väliste z Estónska, ktorý získal peňažnú odmenu 2.000 Eur, na treťom mieste skončil Christian Nyby z Dánska, ktorý si domov odniesol odmenu 1.000 Eur.
Slovesnko reprezentoval servisný špecialista diagnostik/mechanik Stanislav Červeňan z dealerstva Auto MP v Trenčíne. Víťaz celoslovenského kola sa v konkurencii z Európy umestnil v prvej desiatke.
Finalisti národných kôl z 22 štátov Európy sa stretli v európskej centrále značky Hyundai v Offenbachu, Nemecko. Tam si počas dvoch dní zmerali svoje technické vedomosti a praktické zručnosti v sérii súťaží, obsahujúcich praktické úkony i písané testy. Porota hodnotila mechanikov v širokom spektre oblastí, vrátane technológie motorov, pohonu všetkých kolies, systémov ESP a ABS, ako aj klimatizačných systémov vozidiel. Porotcovia posudzovali používanie diagnostických metód, efektívnosť pri hľadaní porúch, technické merania a bezpečnosť pri práci.
Celoeurópska súťaž mechanikov Hyundai sa uskutočnila po prvý raz v roku 2008 a odvtedy sa koná v dvojročnom cykle. Jej cieľom je propagovať a rozvíjať talent mechanikov Hyundai v celej Európe a súčasne demonštrovať vedomosti a zručnosti, ktoré nadobúdajú prostredníctvom programu školení Hyundai’s Master Technician Program. Súťaž je integrálnou súčasťou programu školení, ktorého cieľom je motivovať a rozvíjať schopnosti technického personálu Hyundai v celej Európe pomocou profesionálneho tréningu a poskytovaním naň naviazaných možností kariérneho rastu.
Foto: HyundaiAllan Rushforth, viceprezident Hyundai Motor Europe, výsledky komentoval slovami: „Chcem poblahoželať víťazom a poďakovať sa všetkým účastníkom, ktorí prispeli k veľkému úspechu tohto podujatia. Hyundai je veľmi hrdý na ich výsledky a s potešením oceňuje úsilie o dosiahnutie technickej dokonalosti.“ Allan Rushforth dodal: „Usilujeme sa o vedúcu pozíciu v Európe v oblasti spokojnosti zákazníkov a poskytovanie servisných služieb na najvyššej úrovni v celej našej sieti má pre dosiahnutie tohto cieľa zásadný význam. Okrem možnosti rozvíjať a prezentovať schopnosti mechanikov Hyundai v rámci súťaže European Skill Competition, poskytujeme našim autorizovaným predajcom unikátne iniciatívy ako sú programy Five Year Triple Care a Before Service.“
Program Five Year Triple Care (na Slovensku „Päť rokov trojnásobnej starostlivosti“) predstavuje transparentný komplet záruky a popredajných služieb, demonštrujúci vieru značky Hyundai v kvalitu jej produktov. V rámci tohto kompletu zákazníci dostávajú päťročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov, päťročnú asistenčnú službu a päť rokov zvýhodnených prehliadok vozidla.
Program Before Service v celej Európe motivuje zákazníkov navštíviť autorizovaných predajcov a absolvovať skúšobnú jazdu s ľubovoľným modelom značky podľa vlastného výberu, počas ktorej im mechanici v servise urobia bezplatnú prehliadku ich aktuálneho modelu Hyundai.