Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Mechanici automobilky Hyundai si zmerali sily

Automagazín - Rôzne

30.11.2010
Víťaz súťaže Daniel Elste a prezident automobilky Hyundai, C.K. HanFoto: Hyundai
BRATISLAVA 30. novembra (WEBNOVINY) - Hlavnú cenu 3.000 Eur a trofej z kryštálového skla získal Daniel Elste z Nemecka. Ako druhý sa umiestnil Tarmo Väliste z Estónska, ktorý získal peňažnú odmenu 2.000 Eur, na treťom mieste skončil Christian Nyby z Dánska, ktorý si domov odniesol odmenu 1.000 Eur.

Slovesnko reprezentoval servisný špecialista diagnostik/mechanik Stanislav Červeňan z dealerstva Auto MP v Trenčíne. Víťaz celoslovenského kola sa v konkurencii z Európy umestnil v prvej desiatke.

Finalisti národných kôl z 22 štátov Európy sa stretli v európskej centrále značky Hyundai v Offenbachu, Nemecko. Tam si počas dvoch dní zmerali svoje technické vedomosti a praktické zručnosti v sérii súťaží, obsahujúcich praktické úkony i písané testy. Porota hodnotila mechanikov v širokom spektre oblastí, vrátane technológie motorov, pohonu všetkých kolies, systémov ESP a ABS, ako aj klimatizačných systémov vozidiel. Porotcovia posudzovali používanie diagnostických metód, efektívnosť pri hľadaní porúch, technické merania a bezpečnosť pri práci.

Celoeurópska súťaž mechanikov Hyundai sa uskutočnila po prvý raz v roku 2008 a odvtedy sa koná v dvojročnom cykle. Jej cieľom je propagovať a rozvíjať talent mechanikov Hyundai v celej Európe a súčasne demonštrovať vedomosti a zručnosti, ktoré nadobúdajú prostredníctvom programu školení Hyundai’s Master Technician Program. Súťaž je integrálnou súčasťou programu školení, ktorého cieľom je motivovať a rozvíjať schopnosti technického personálu Hyundai v celej Európe pomocou profesionálneho tréningu a poskytovaním naň naviazaných možností kariérneho rastu.

Foto: HyundaiAllan Rushforth, viceprezident Hyundai Motor Europe, výsledky komentoval slovami: „Chcem poblahoželať víťazom a poďakovať sa všetkým účastníkom, ktorí prispeli k veľkému úspechu tohto podujatia. Hyundai je veľmi hrdý na ich výsledky a s potešením oceňuje úsilie o dosiahnutie technickej dokonalosti.“ Allan Rushforth dodal: „Usilujeme sa o vedúcu pozíciu v Európe v oblasti spokojnosti zákazníkov a poskytovanie servisných služieb na najvyššej úrovni v celej našej sieti má pre dosiahnutie tohto cieľa zásadný význam. Okrem možnosti rozvíjať a prezentovať schopnosti mechanikov Hyundai v rámci súťaže European Skill Competition, poskytujeme našim autorizovaným predajcom unikátne iniciatívy ako sú programy Five Year Triple Care a Before Service.“

Program Five Year Triple Care (na Slovensku „Päť rokov trojnásobnej starostlivosti“) predstavuje transparentný komplet záruky a popredajných služieb, demonštrujúci vieru značky Hyundai v kvalitu jej produktov. V rámci tohto kompletu zákazníci dostávajú päťročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov, päťročnú asistenčnú službu a päť rokov zvýhodnených prehliadok vozidla.

Program Before Service v celej Európe motivuje zákazníkov navštíviť autorizovaných predajcov a absolvovať skúšobnú jazdu s ľubovoľným modelom značky podľa vlastného výberu, počas ktorej im mechanici v servise urobia bezplatnú prehliadku ich aktuálneho modelu Hyundai.
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén