Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Legendárna Mototechna sa po rokoch vracia späť

Automagazín - Firmy

2012-09-12 13:42:00
BRATISLAVA 12. septembra (WBN/PR) - Ďalšia z „nostalgických“ značiek z obdobia pred novembrom 1989 ožije. Mototechna začne predávať zánovné autá so zárukou výrobcu, bude ponúkať servisné služby a ponúkne predaj náhradných dielov a možnosť využitia finančných produktov pri nákupe vozidiel. Značku Mototechna uvádza do nového života spoločnosť AAA AUTO.

„Zakúpili sme pre našu spoločnosť Mototechna Servis, predajcu nových vozidiel a autorizovaný servis Škoda, všetky práva k ochranným známkam Mototechna, vrátane webovej domény. Pod značkou Mototechna zjednotíme predaj zánovných vozidiel a servisnú činnosť. Veríme, že Mototechna má medzi ľuďmi vzhľadom na jej sedemdesiattriročnú históriu stále dobrý ohlas. Na jej tradíciu chceme nadviazať v tom, čo robila dobre,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.

Mototechna bude mať na sklade až 300 automobilov. Pôjde o zánovné autá, spravidla tzv. referenčné s maximálne 30 tisíc najazdenými kilometrami a vekom do dvoch rokov. „Našou výhodou bude, že na vybraté auto nebude musieť zákazník čakať. To je hlavným kontrastom oproti fungovaniu Mototechny z čias socializmu, kedy sa na autá stáli fronty a existovali poradovníky s nekonečnými čakacími lehotami, čo sa teraz deje aj pri predajcoch s novými vozidlami. Autá z Mototechny budú navyše oproti ponuke predajcov nových automobilov výrazne lacnejšie. Ako je všeobecne známe, nákupom jazdeného auta možno oproti novému ušetriť 30 až 50 % z ceny,“ zdôraznila Topolová. „K zostávajúcej továrenskej záruke budeme poskytovať ešte dvojročnú garanciu mechanického stavu a budeme tiež garantovať možnosť spätného výkupu vozidiel, zakúpených v Mototechne,“ dodala.

Opakovaný vstup Mototechny na trh podporí svojím menom mnohonásobný víťaz rallye Paríž Dakar Karel Loprais. „Veľmi ma potešila ponuka stať sa tvárou Mototechny, ktorá pre mňa znamená veľa nostalgických spomienok na motorizmus pred rokom 1989. Nová Mototechna má moju stopercentnú podporu!“ pochvaľuje si Loprais oživenie legendárnej značky.

Mototechna ponúkne všetky bežné služby autosalóna, akými sú výkup vozidiel na protiúčet, poskytovanie finančných produktov na nákup vozidiel, poistenie, služby servisu, predaj náhradných dielov a navyše tiež požičovňa automobilov a asistenčné služby. „Zákazníci Mototechny budú mať na servisné služby až päťnásťpercentnú zľavu,“ dodala Topolová.

V prvej fáze budú vozidlá z Mototechny dostupné v pobočkách v Prahe, Brne a Ostrave, počíta sa tiež s uvedením Mototechny na druhý „tradičný“ trh, ktorým je Slovensko. V budúcnosti sa bude Mototechna vo väčšej miere venovať aj predaju zánovných elektromobilov a hybridných automobilov.
Autor: Redakcia 4Tv
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén