Detroit – Mazda sa v poslednom čase činí. Po štúdiách Nagare, Ryuga a Taiki prišla s ďalšou víziou Furai. Vozidlo jazdilo aj na slávnom okruhu Laguna Seca a skúmalo sa, ako tvorcovia zvládli jednotlivé prvky.
„Zvuk vetra“, tak znie v preklade názov Furai, si vzal za základ techniku Courage C65 zo série pretekov ALMS (American Le Mans Series) z roku 2005. Zdrojom hybnej sily je Wankelov motor, ktorý dosahuje maximálny výkon 331 kW (450 k) a je prispôsobený na spaľovanie Etanolu E100. Maximálna rýchlosť vozidla je 290 km/h. Koncept vychádza štylisticky z predchádzajúcich štúdií. Na rozdiel od spomenutých konceptov je tento plne funkčný a vytvára teda viacero otáznikov. Jedným z nich je, či sa Mazda nehodlá zapojiť do niektorých pretekov. Na druhej strane môže ísť aj o skúšanie štylistiky alebo niektorých prvkov karosérie pre budúce športové vozidlá. Odpoveď dá budúcnosť. Určitou pikantnosťou je, že model vznikol na základe výpočtov a nebol podrobený skúškam v aerodynamickom tuneli.
V historických kronikách je automobilka zapísaná ako víťaz 24-hodinových pretekov v Le Mans. Triumf sa odohral v roku 1991 a víťazným vozidlom bol prototyp Mazda 787B. Aj v tom čase pracoval pod kapotážou Wankelov motor.