Foto: Honda
BRATISLAVA 1. decembra (WEBNOVINY) - Nový Jazz sa vizuálne zmenil iba v detailoch. Kompletne nový je v podstate iba predný nárazník. Má inde umiestnené hmlovky a inak tvarovaný nasávací otvor. Výmena nárazníka pomohla znížiť odpor vzduchu. Jeho koeficient Cd klesol z hodnoty 0,336 na rovných 0,330. V interiéri pribudli chrómované dekorácie a je možné so priplatiť aj za kožené čalúnenie sedadiel, čo je v tejto triede dosť nezvyčajné.
Ponuka motorov ostáva nezmenená. Aj naďalej sa bude Jazz dodávať s 1,2-litrový benzínovým motorom s výkonom 66 kW (90 k) a so silnejšou „jedna-štvorkou“, ktorá produkuje 74 kW (100 k). Honda však znížila spotrebu a emisie týchto agregátov.
Foto: Honda
V prípade slabšieho motora je štandardom päťstupňový manuál. Ten sa dodával aj so silnejším motorom, ale k dispozícii bola aj šesťstupňová automatická prevodovka. Tú teraz nahradila bezstupňová prevodovka CVT. Konštrukéri sa pohrali aj s nastavením podvozka, ktorý by mal byť teraz o niečo komfortnejší. Tak isto by sa mal spoločne s prepracovaným riadením podieľať na vylepšení jazdných vlastností.