Dnes je sobota, 23 november 2024
|
Podľa aktuálnej štatistiky európskej asociácie automobilových výrobcov ACEA si v prvom polroku 2016 rekordný počet zákazníkov zvolil automobil značky Hyundai. Predaj značky Hyundai vzrástol o 10,2 % v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka a dosiahol 261 586 nových vozidiel, kým celkový automobilový trh v Európe vzrástol o 9,1 %.
V mesiaci jún spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala nárast predaja o 12,7 % oproti mesiacu jún 2015 – opäť väčší ako medziročný nárast trhu o 6,5 %, čo indikuje pokračujúci pozitívny trend predaja značky v Európe.
Pretože 80 % modelov Hyundai bolo v roku 2015 generačne obmenených alebo modernizovaných, značka má v súčasnosti najmladší modelový program spomedzi automobilových značiek predávaných v Európe. Táto stratégia obmeny modelového programu podporila výrazný rast predaja v tomto roku so zdravým pomerom v rámci jednotlivých modelov, vrátane crossoverov a SUV.
Nedávno značka Hyundai zaviedla nové motory a prevodovky do modelového radu Tucson novej generácie a ďalej posilnila svoju ponuku modelov SUV modernizáciou dizajnu a technológie modelov Santa Fe a Grand Santa Fe.
V druhej polovici roka 2016 zvýši atraktivitu značky Hyundai u zákazníkov v Európe ďalší nový prírastok – modelový rad IONIQ, ktorý sa začne predávať na jeseň. Ako prvý automobil na svete, vyvinutý špeciálne pri tri elektrifikované systémy pohonu, má IONIQ dobré šance pritiahnuť k značke Hyundai nových zákazníkov.
HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDi21.11.2024 |
ŠKODA OCTAVIA RS21.11.2024 |
SSANGYONG KORANDO BLACK EDITION21.11.2024 |
SUZUKI VITARA 1.4 MHEV21.11.2024 |
MERCEDES-BENZ G 580 EQ13.11.2024 |
TOYOTA PROACE CITY VERSO 1.5 S-4D13.11.2024 |