Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Musí mať zimná pneumatika dezén minimálne 3 mm?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

GM chce zvýšiť podiel na čínskom trhu s luxusnými autami

Automagazín - Auto-Moto

2013-06-19 08:59:00
ŠANGHAJ 19. júna (WEBNOVINY) - Americká automobilka General Motors (GM) chce do roku 2020 zvýšiť svoj podiel na čínskom trhu s luxusnými automobilmi štvornásobne, a to na 10 %.

Na najväčšom automobilovom trhu na svete tak zavádza nové modely Cadillac a rozširuje svoju distribučnú sieť.

Informoval o tom šéf čínskej divízie GM Bob Socia v rozhovore s reportérmi pred položením základného kameňa novej továrne spoločnosti zameranej na výrobu áut Cadillac na predmestí Šanghaja.

Pre americkú automobilku, ktorá tiež predáva v Číne značky ako Buick a Chevrolet, je predaj modelu Cadillac prioritou, keďže súperí o trhový podiel s ďalšími výrobcami luxusných áut ako BMW, Mercedes a Audi. Cadillac výrazne ovplyvnený americkým dizajnom však podľa analytikov príliš nezaujal čínskych kupujúcich.

GM predal minulý rok v Číne 30 010 áut značky Cadillac, zatiaľ čo na domácom trhu zákazníkom dodal 149 782 kusov. Automobilka si stanovila cieľ, že do konca dekády bude v Číne predávať 250 tis. áut.

Predaj áut Cadillac v Číne poskočil v máji medziročne o 74 % po tom, ako sa v predchádzajúcom mesiaci takmer zdvojnásobil. Čína je kľúčovým trhom luxusných áut. Očakáva sa, že do roku 2020 sa tu každoročne predá 2,7 mil. áut a predbehne tak USA ako lídra v tomto segmente. GM predstaví na čínskom trhu viac ako 10 nových alebo vylepšených modelov áut. V minulom roku sa predaj GM v Číne zvýšil o 11,3 % na rekordných 2,84 mil. áut.
Autor: Redakcia 4Tv
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén