BRATISLAVA 7. októbra (WN/PR) - Nedávno sa v médiách rozpútala diskusia o nepotrebnosti dvoch autosalónov na Slovensku. Pozrime sa na reálne fakty prostredníctvom čísiel.
Jedným z hlavných ukazovateľov kvality autosalónov je počet automobilových značiek zastupovaných importérmi. Zatiaľ čo na jar 2009 v Bratislave importéri zastupovali 33 značiek, v Nitre len dve. Úroveň svetových autosalónov sa meria aj prostredníctvom počtu výstavných premiér. Návštevníci v Bratislave ich mohli vzhliadnuť 55, kým v Nitre sa ich objavilo menej ako 10.
Čo sa týka rozdielov v uvedených ukazovateľoch, nejedná sa o nový trend, tieto rozdiely boli badateľné už v roku 2008. Autosalón v Bratislave v roku 2009 pod vplyvom neľahkej ekonomickej situácie v automobilovom priemysle bol o niečo slabší v porovnaní s jeho predchádzajúcim rekordným ročníkom 2008.
Návštevnosť, počet vystavovaných premiér, reprezentatívne zastúpenie prémiových automobilových značiek potvrdzujú pevné postavenie Bratislavského autosalónu v Stredoeurópskom regióne.