Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai SANTA FE
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Pochádza značka SsangYong z Južnej Kórey?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

DÍLERSTVÁ DACIA S NOVOU TVÁROU

Novinky

14.2.2022

Značka Dacia sa v tomto roku zmení. Dizajn značky, vychádzajúci z novej vizuálnej identity predstavenej minulé leto, teraz vstupuje do predajní. Zostáva verný základným hodnotám výrobcu s ešte väčšou viditeľnosťou. Thomas, Dacia VP, Sales/Marketing Efficiency, nám ponúka pohľad na pilotné testovacie miesto.

Dacia počas 15 rokov menila pravidlá pre automotive priemysel, pričom vždy zostala verná životnému štýlu svojich zákazníkov. V roku 2022 bude Dacia naďalej podporovať svoju jedinečnú pozíciu s novým modelom, ktorý spája jednoduchosť s autentickosťou, prírodou a technológiou.

NOVÁ VIZUÁLNA IDENTITA ZNAČKY

Keď Luca De Meo pred rokom uviedol na trh „Renaulution“, cieľom bolo „posilniť značky Skupiny Renault a poskytnúť im vlastný a jedinečný priestor.“ O niekoľko mesiacov neskôr sa značka Dacia chopila príležitosti a odhalila svoj úplne nový vizuálny svet.

Najprv ho stelesnil minimalistický logotyp, inšpirovaný predmetmi, ktoré sa často nachádzajú v garážach a predajniach automobilov, ako sú ozubené kolesá, reťaze či náradie. Predmety, ktoré evokujú silu, spoľahlivosť a funkčnosť. Jednoduché, no presné línie emblému – samotná podstata loga – odzrkadľujú spojenie písmen „D“ a „C“ značky Dacia, dvoch symetrických častí ako články reťaze. Symbolizujú pevnosť a spojenie. Nakoniec Dacia prešla z modrej na khaki zelenú a úplne novú farebnú schému, ktorá vyjadruje pocit otvorených priestorov a outdoorového ducha značky.

Dizajnérske tímy Dacia pracovali na novej identite značky pre dílerstvá, ktorá čerpá z grafického dizajnu. Ten sa už používa v komunikácii Dacia od júna 2021.

Veľký totem vonku označuje vchod do predajne. Základ je vyrobený z dreva a vrchná časť je z kovu vo farbe khaki s novým emblémom v bielej farbe. Druhý totem v blízkosti vstupu poskytuje praktické informácie. Okolo obrysov fasády sa tiahne hrubá línia khaki farby. V hornej časti fasády je logo značky s čiernymi okrajmi. Počas dňa má logo khaki farbu a pri nočnom osvetlení je biele.

ZLEPŠENIE IMIDŽU ZNAČKY DACIA

Tento nový vzhľad predajní značky Dacia je súčasťou rastu značky a jej produktového radu. Vďaka prestavbe Dacia nielen zlepšuje svoju viditeľnosť a modernizuje sieť, ale presadzuje aj svoju lokálnu prítomnosť.

Totem bol zámerne navrhnutý tak, aby bol vysoký a pevný, aby stelesnil robustnosť značky, rovnako ako čierny obrys na písmenách svetelného poľa. Použitie dreva v spodnej časti totemu vnáša do miesta autentickosť. V spojení s khaki farbou, ktorá je použitá všade, evokuje nádherné exteriéry, ktoré má Dacia tak rada. Napokon, použitie kovových a podsvietených nápisov prináša nádych modernosti a dodáva celkovému dizajnu ďalšiu výhodu.

PILOTNÝ PROJEKT V DÍLERSTVE V MELUN

Predajňa Dacia v Melune, otvorená v januári 2022, je prvým miestom, ktoré nesie novú vonkajšiu vizuálnu identitu značky. Toto obchodné zastúpenie kedysi patrilo historickému partnerovi značiek Dacia aj Renault: LS Group (Lamirault Schumacher). Budova bola relatívne nová, takže generálna oprava bola oveľa jednoduchšia. Prednú fasádu tvorilo krásne veľké okno, žiadne značenie a vstup na pozemok bol praktický.

Vďaka dílerstvu Melun je teraz koncepčný dizajn dokončený a v nasledujúcich mesiacoch sa rozšíri do celej siete predajcov značky Dacia. Cieľom je do konca roka 2022 premeniť najmenej 1 000 dílerstiev, teda približne 40 % primárnej siete značky.

ZLEPŠENIE PRVÉHO KONTAKTU ZÁKAZNÍKA S BUDÚCIM VOZIDLOM

Transformáciou svojich predajných miest sa Dacia snaží vylepšiť skúsenosti zákazníkov v predajniach, čím im uľahčí prvé fyzické stretnutie s vozidlami.

Farebná schéma v dílerstvách je preto ľahko identifikovateľná a značenie okolo hlavnej budovy je jasne viditeľné z diaľky. V noci funguje biele podsvietenie emblému a loga ako maják, ktorý priťahuje zákazníkov na miesto predajne. Značka čerpá zo silných hodnôt, ktoré tvoria jej DNA a chce, aby sa zákazníci pri príchode do predajne videli v novej identite. Použitie materiálov ako drevo a farby ako khaki-zelená odzrkadľujú blízkosť medzi značkou Dacia a exteriérom.

Koncept, ktorý stojí za každým dizajnovým prvkom, zvýrazňuje túžbu značky Dacia posilniť vzťah dôvery u jej zákazníkov.

A ČO ĎALEJ?

Zatiaľ čo masové uvedenie nového vzhľadu do predajní je plánované na marec 2022, zákazníci si budú musieť počkať ešte niekoľko mesiacov, kým uvidia novú identitu na modeloch Duster, Sandero, Spring a dokonca aj na úplne novom modely Jogger, ktorý sa predstavil v septembri 2021.

Koncept Dacia Bigster predstavený pred rokom ukázal, ako má vyzerať nová tvár vozidiel Dacia, ktoré hrdo nesú nové logo a emblém. Zostava dokončí svoju premenu na jeseň 2022 a bude znamenať tretiu fázu uvedenia novej identity značky Dacia.

Zostaňte naladení na ďalšie…

 

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén