BRATISLAVA 10. októbra (WBN/PR) - ARVAL SLOVAKIA, člen finančnej skupiny BNP Paribas, jedna z vedúcich spoločností na slovenskom i svetovom trhu operatívneho lízingu a manažmentu autoparkov, prichádza s výraznou novinkou. Arval Smart Experience prináša inovácie, ktoré výrazne zvýšia komfort a informovanosť manažérov firemných flotíl, ale i samotných vodičov.
Moderné technológie prinášajú nové možnosti. Tablety a smartfóny hýbu aj svetom operatívneho lízingu a manažmentu autoparkov. ARVAL Slovakia preto prichádza s inteligentným riešením, ktoré zjednodušuje správu firemného vozového parku a uľahčuje život firemným vodičom pod názvom
ARVAL SMART EXPERIENCE (ASX). V jedinej online platforme získajú klienti kompletný detailný prehľad o všetkých firemných vozidlách, ich používaní v priebehu niekoľkých sekúnd, kompletné štatistické a analytické nástroje pre fleet manažérov, on-line prístup ku všetkým dôležitým dokumentom, či informácie o najbližšom zmluvnom servise. ASX je kombináciou mobilných a tabletových aplikácií, na mieru šitého webového obsahu a obsahu na sociálnych sieťach.
ARVAL SMART EXPERIENCE predstavuje jedna on-line platforma, mobilná aplikácia a microsite združujúce kompletne informácie o firemnej flotile:
ARVAL CONNECT
Je to on-line platforma, ktorá slúži predovšetkým flotilovým manažérom (resp. manažérom, ktorí sa starajú o firemné automobily). Poskytuje im komplexný prehľad o firemných automobiloch, analytické údaje v reálnom čase, ale tiež dáva online prístup ku všetkým dokumentom, takže slúži ako taký mini archív. Cez Arval Connect môže klient vstúpiť do sekcie Arval Fleet View, kde nájde hlavné KPI ako fleet, cena, využitie a vplyv na životné prostredie, čím je schopný kontrolovať stav vozového parku na prvý pohľad. Bonusom je prístup k aktuálnym informáciám z automobilového priemyslu, či prístup na inovatívne profily na sociálnych sieťach ARVALu.
ARVAL MOBILE +
Táto smartfónová aplikácia uľahčuje život a fungovanie predovšetkým vodičom používajúcim firemné automobily. Získajú tu široké informácie o svojom vozidle – stav tachometra, spotrebu paliva, či najbližšie dostupné zmluvné servisné pracoviská. Nechýbajú napríklad kvartálne štatistiky jázd, či pokút. V neposlednom rade tu nájdu priamy kontakt na svojho account manažéra v ARVALe, ktorý rieši komplexnú správu o vozový park vodičovho zamestnávateľa. Aplikácia je v súčasnosti dostupná po zosnímaní QR kódu, no po novom roku si ju budú môcť vodiči našich klientov stiahnuť priamo do svojich smartfónov.
Hlavnými benefitmi nových nástrojov Arval Smart Experience sú:
-
Nová úroveň vzťahov – nové aplikácie poskytujú zákazníkom a vodičom lepší a rýchlejší prístup k ARVAL tímu a zabezpečuje efektívnejšie plnenie ich potrieb.
-
Zvýšená kvalita servisu – tieto nástroje sú dizajnované na úsporu času, urýchlenie a zlepšenie rozhodovania a poskytujú diaľkovú podporu zákazníkov Arvalu a ich vodičov.
-
Využitie technológií - Arval Smart Experience spája správnu technológiu s potrebami firemných zákazníkov a ich vodičov, poskytuje im nové nástroje na sledovanie a reagovanie na zmeny v správaní.
-
Poradenstvo od expertov – poskytujeme tie pravé informácie a v pravom formáte, jednoducho plnú podporu pre rozhodovanie o zákazníkovej firemnej automobilovej flotile.
-
Správanie vodičov – vďaka sérii smartfónových aplikácií poskytneme firemným vodičom nové služby, vďaka ktorým môžu ešte viac zvýšiť svoju efektivitu za volantom.
"
Nové technológie sú dnes bežnou súčasťou života a ARVAL nie je výnimkou. Smartfóny, tablety, či web dnes v kombinácii s aplikáciami dokážu poskytnúť vodičom i správcom firemných flotíl maximálny komfort a všetky informácie, ktoré potrebujú k bezstarostnej jazde. A práve o tom je Arval Smart Experience. Veríme, že naši klienti túto iniciatívu ocenia a budú ju plne využívať," hovorí Marek Kramár, generálny riaditeľ Arval Slovakia.
Súčasťou projektu Arval Smart Experience je tiež podporná microsite
http://www.arval.sk/arvalsmartexperience/slo/ s informáciami o ASX a komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí, ako Facebook, LinkedIn a YouTube.