BRATISLAVA 17. mája (WBN/PR) - Zavolal mi nedávno priateľ. Majiteľ päťročného Passatu, môj dávny známy.
„Počuj, stala sa mi taká vec... Nemohol by si mi nejako...?“
Vzápätí mi rozpovedal celý príbeh.
Bol v zahraničí, už sa vracal domov, keď náhle Passat zastal, signálka ohlásila poruchu motora. Odťahovka, na druhý deň oprava a účet takmer 1500 eur s úhradou v hotovosti.
Poviete si – mal smolu, to sa stáva. No čítajte ďalej: V servisnej knižke, ako sa ukázalo v tom zahraničnom servise, mal poznačený dátum nasledujúcej kontroly mesiac pred touto udalosťou. Keby ju bol absolvoval, celá oprava by bola uhradená výrobcom v rámci jeho akcie.
„A prečo si nebol na tej kontrole? Veď ti ju to auto muselo signalizovať?“
„Aj som sa chystal, ale som nestihol prísť. Vravel som si, mesiac hore-dole... A áno, auto mi to signalizovalo. Ale ma to otravovalo, tak keď som bol vo februári v mojom servise meniť filtre a olej, poprosil som ich, nech to vyriešia. Vyriešili to však zrejme po svojom, zatiaľ čo ja som si myslel, že je všetko, ako treba. Veď si za to aj vyúčtovali ...“
Čo k tomu dodať? Aj on už teraz vie, ako to mal urobiť. No bolo k tomu treba takúto skúsenosť?
Autorizovaný servis musí dodržiavať štandard značky a poskytuje za to garancie. Je technicky a personálne vybavený, má drahé diagnostické prístroje, je prepojený na výrobný závod a na importéra. Možno je v ňom zdanlivo všetko drahšie a zdĺhavejšie – a možno že aj nie.
A ako to robíte vy?
www.boat.sk